Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Når kan man begynne å innføre å slutte med nattpuppen? Mini som blir 5mnd 17.mars har plutselig funnet ut at han gjerne vil stå opp kl 06.00,06.15.. Så da ville jeg vært super glad om jeg kunne ha fått sovet sammenhengende timer,istedefor å måtte opp å gi han mat hver 2.time. Han sover fra ca 20.30 og til 01.30 +/- og etter dette så våkner han hver 2.time...
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 For liten.. Du bør MINIMUM 2 måltider fast føde iløpet av en dag, helst mer. Og barnet må være MINIMUM 6 mnd. Dette er liksom de to hovedkriteriene på avvenne. De fleste avvenner seg selv og trenger ikke bli avvent på en grusom måte som å bare hyle når de roper om mat. Forstår du er sliten, men det er bare en periode! Mi var ikke avvent for hn var over 2 år på natta. Tenk så heldig du er som er i permisjon og kan ta igjen søvn på dagen..
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 07:59 Hva vet du om at HI har mulighet til å ta igjen søvn på dagen? Og barrnet MÅ ikke være MINIMUM 6 måneder før du kan introdusere fast føde. Jeg begynte med grøt da min var 4 måneder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå