Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #1 Skrevet 10. mars 2010 Leser i flere av innleggene her at "vi var/ble gravide". Hallooooo! Det er damen som er gravid, ikke mannen. Det må da gå ann å si "vi skal ha barn" f.eks... ;-P
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 joda, i enkelte svangerskap tar mannen del i svangerskapet så mye at det er som at han også går gravid.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Det er jo helt normalt at mannen tar del i svangerskapet, men han er IKKE gravid!
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Men kjære vene, er det noe å henge seg opp i da? Kan ikke folk få si og gjøre hva de vil? Hverken A eller B tar skade av at C sier at VI er gravid. Dessuten er det vel flere menn som blir sympatigravide. Går opp i vekt og sånn:) prøv å se litt humoristisk på det.
Gjest Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Hehe, sant det. Ikke må mannen endre spise/drikkevaner, ikke sliter han med å finne føttene sine (ikke min i hvertfall:)), ikke sliter han med å finne jobb på grunn av mage som stikker ut....Det er nok bare damer som kan bli gravide. Men mange mener vel at det er søtt å si det sånn da, selv om det høres smårart ut for resten av oss.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 HI her. Jeg ser faktisk litt humoristisk på det, for det er jo latterlig. Hvis du ser nederst på inlegget mitt, så ser du et slikt tegn: ;-P (Hvis du ikke er klar over det, så er det et blunkefjes som geiper)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 Med en samboer som har lagt og spydd i tre mnd, for deretter å bli ganske ubrukelig til det meste av husarbeid pga bekkenløsning så tar samboeren min absolutt sin del av graviditeten! Han har ved flere anledninger sagt at vi er gravide, vi har termin i juni, og diverse andre vi-utsagn, og det har ikke falt meg inn å kommentere det en gang:) (Men for meg er det ikke naturlig, snakker du med meg er det jeg som er gravid....)
Gjest Skrevet 10. mars 2010 #8 Skrevet 10. mars 2010 En ting er naar noen skriver det paa et nettforum. Noe annet naar du kommer til kontroll hos jordmor for foerste gang, alene, og hun utbryter. Nammen, mannen maaaaaaa jo vaere med. Dere er gravide sammen ... etter to ganger hos henne fikk jeg nok og holdt meg til legen som mente at jeg var gravid mens vi ventet barn sammen, he he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå