killingen Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 datteren vår er 4 mnd nå.. jeg fullammer.. og har enda ikke fått mensen..så regner med at jeg ikkje kan bli gravid da.. men noen ganger kjennes det ut som om noe beveger seg i magen min.. og har hatt en del halsbrann i d siste.. ( hadde ikke d før på slutten av svangerskapet med datteren vår) er det flere som har det sånn eller kan d vere en/ei på vei?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Ja, du kan bli gravid selv om du fullammer.
Gjest Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Det du kjenner i magen kan være fantomspark, luft, innbilning. Men klart, du kan jo også bli gravid selv om du fullammer. Fullamming gir vel "bare" noe sånt som 80% beskyttelse mot graviditet ... det vil si at 1 av 5 som fullammer de første seks mnd likevel kan bli gravide. Har du ikke brukt annen prevensjon kan en test være greit.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Man har jo eggløsning før mens, så hvis man hatt sex uten beskyttelse så kan man jo ikke ikke være sikker. Når det er sagt så har jeg også fantomspark, særlig når jeg ammer. Ikke så ofte, men kanskje en gang eller to i uka. Det er litt over tre måneder siden fødsel...
killingen Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2010 takk for svar alle sammen:) 01:01. har du er det helt nede i magen du kjenner det? jeg kjenner det helt ned i magen på den ene siden.. oppe med hoftebenet
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Husk at tarmer og sånt beveger seg - det er helt naturlig. Men siden du nettopp har vært gravid, relaterer du det til babyspark. Fantomspark er det nok definitivt ikke Dessuten er det nok heller ingen baby, siden du umulig kan være så langt på vei om du skulle være en av de uheldige 2 % som kan bli gravid mens du fullammer. Det er like sikkert som p-piller de 6 første mnd! Mitt barn er like gammelt som ditt, jeg har også slitt med halsbrann om natten. Dette er hormonelt, pga amming.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå