Gå til innhold

Kan jeg bare flytte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huseier har lovet å fikse ett stort hull i veggen i stua her,som kom før jeg flytta inn.

Nå har det gått to år snart!!

Og jeg spør om han kan fikse det hele tiden,og sier at jeg kan leie inn en snekker(??) og trekke det av husleia,men nei,han har en som kan gjøre det....men det skjer jo aldri!

Vuderer å bare pakke sakene mine og flytte! Det har gått alt for lang tid,og jeg vil helst ikke bo ett sekund mer i denne leiligheten uten at han fikser det hullet,er jo kjempestort!

Og ikke minst veldig stygt!

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian
Skrevet

Klart du kan flytte. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke har gjort det før.

Skrevet

Skjønner ikke jeg heller....

Har en god tone med huseier,og hver gang jeg nevner det,så ler han og sier" sorry,skal fikse det" Men det skjer jo aldri!

Har ikke sagt opp,men vil bare flytte nå,er drittlei!! HI

Gjest eelis+kian
Skrevet

Nå er ikke jeg særlig inne på lover og regler om utleie, men jeg syns ikke dette høres helt lovlig ut. Da du skrev leiekontrakt, ble det lovet at dette skulle fikses? Er det sånn at det går ut over hus og helse, eller er det bare at det ser mindre pent ut som er problemet?

Jeg ville sagt det sånn at enten fikser han det, eller så flytter du. På dagen.

Skrevet

Det var muntlig at han skulle fikse det,jeg tok bilder da jeg flytta inn,med dato på bildene.

Går nok ikke ut over helse,men det er fryktelig stygt! HI

Skrevet

Kan noen hjelpe meg?

Har jeg rett til å bare flytte? Eller må jeg si opp nå og vente i 3 mnd før jeg kan flytte,har oppsigelse på 3 mnd...

Blir snart gal av denne leiligheten,det store stygge hullet gjør meg frustrert!

Skrevet

Vet ikke om du bare kan flytte sånn helt uten vidre. Men kan du ikke kontakte jusshjelpen :) De kan nok hjelpe deg her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...