Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Lurer på å bytte yrke, noen som vil fortelle hvordan jobbhverdagen som helsesekretær er?
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Nå er det noen år siden jeg jobbet som det da... Det kommer litt an på hvor du skal jobbe. Jeg opplevde sykehus som et ensformig og kjedelig sted. Det eneste man gjorde var å ta telefoner, skrive epikriser og rydde i papirer. Nå tror jeg også at etter jeg sluttet så leser legene mye av epikrisene inn på data selv slik at mye av denne jobben også er falt bort. På legekontor er det mye mer spennende å jobbe. Man tar telefoner, skriver epikriser, tar ekg, tar blodprøver og analyserer prøver. Som sagt så er det en stund siden jeg har jobbet som dette nå, men hadde jeg skulle jobbe som dette igjen så ville jeg kun ha jobbet på legekontor. Sykehus ble rett og slett for kjedelig for min del!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå