Anniq 83 ♥Samuel 31.03.10♥ Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Jeg vurderer å ta toget til min kjære 17 dager før termin da han er å jobber 5timer med tok unna meg. Hadde dere gjort det om dere hadde muligheten. Eneste jeg er skeptisk til er at terminen er så nære å redd for eventuelt fødsel når jeg sitter på toget alene... Hva hadde du gjort? Dratt eller droppet det?
Anniq 83 ♥Samuel 31.03.10♥ Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 9. mars 2010 Det skulle stå tog... (skylder på iPhone'n min)
ano`num *17.03.10* Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Jeg hadde dratt så lenge formen var ok til det. Er ikke så lenge siden jeg dro på dagstur med bil alene. Svigermor var helt på tuppa Det eneste negative er at ristingen i toget kan fremkalle kynnere, som ikke akkurat er behagelige å sitte på et tog med. På en annen side.... Hvor lenge skal du være borte? Hvordan er det med fødemuligheter der? Osv..... En ting er jo selve reisen
Anniq 83 ♥Samuel 31.03.10♥ Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2010 Jeg tenkte bare å være der i noen dager eventuelt, men mannen kommer hjem om 4 dager uansett så det er ikke så lenge til jeg ser han uansett. Er bare litt utolmodig disse permisjons dagene:-)
gullegget Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Jeg hadde reist. Det er vel sykehus der mannen din er? Ta med helsekortet i tilfelle:) Jeg skal reise 2 timer +ferje unna i konfirmasjon 7 dager før termin. Jeg tar med helsekort og bag. Fødte på 1,5 time sist, så jeg drar bare på sykehuset der vi skal hvis det starter:) Toget humper og rister da ikke så mye!
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Er det første barnet? Da bruker det jo å ta tid, så selv om du skulle få rier på toget vil du trolig rekke fram. Dersom du kjenner noe på forhånd er det jo bare å droppe det. Og jeg vil mene at det er bedre å være på et tog, personalet kan skaffe en lege på neste stasjon, i en bil helt alene er det verre. Så jeg ville nok ikke hatt problemer med å ta den turen.
Herkules Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 Jeg hadde dratt. Sjekk ut hva som er av sykehus dit du skal eller på veien Min første fødsel startet på hytta med at vannet gikk, da kjørte jeg hjem til mitt sykehus siden mannen min var hjemme Dette var 4 uker før termin. når riene først startet så gikk det hele ganske fort. Når jeg ventet nr 2 var jeg på farta hele veien frem til fødsel. På terminen skulle jeg egentlig holde et foredrag 1 timeskjøring unna pga snø så km jeg meg ikke dit Jeg tenker at man må så lenge man selv er komfortabel med det leve normalt Var på hytta siste gang 14 dager før termin . Dro på cupfinalen 11 dager på overtid heldigvis lykkelig uvitende om at når fødselen først startet 2 dager etter så var den over på 45 minutter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå