Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Syns det er så mange som blir sure på meg for tiden. Vet ikke om jeg gjør spesielt mye galt for tiden. I dag fikk jeg en mail fra en venninne som bare skrev :"Slutt å sende disse mailene!" Jeg laget en blogg for noen uker siden, og hadde lagt inn noen mailadresser til noen jeg ville vise den til. Så glemte jeg å slette henne igjen, slik at hun fikk blogginnleggene mine på mail. Kanskje hun har fått så mange som 10? Skjønner at det kan være irriterende, men hvorfor kunne hun ikke bare gjort meg oppmerksom på det på en saklig måte før hun ble rasende? Huff, føler meg så dum nå! Dette er bare ett eksempel.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Kom gjerne med litt fler eksempler, for akkurat den der skjønner jeg godt, synes 10 var mange jeg. Har ei venninne som sender meg kjedebrev i ett sett, og jeg måtte bare si fra til henne jeg også, fins jo ikke interessert, og det vet hun.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå