Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Har aldri hatt hemorider i mitt liv.... slet litt med det under graviditeten og nå får jeg det igjen??? Hvorfor?? Ikke noe press her nå.... Andre? Normalt?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Bare lurte, siden hekkan blir brukt ganske flittig her :-p
Lemonia Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Hekkan er også vanlig å si på vestlandet (Stavanger og omegn) og det er jo relativt langt unna Vennesla. ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Sant det:) Men seriøst, skal jeg slite med dette evig og alltid nå? HI
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Da er du kanskje fra Stavangerområdet For å svare på spørsmålet ditt..en kan få hemoroider av f.eks forstoppelse. Prøv å hold tarmene i gang ved å drikke mye vann og spise sunt og variert. Vet om flere som har slitt med det etter fødsel pga pressingen. Sikkert mer normalt enn du tror, men også tabu å snakke om til alle og enhver.
Lemonia Skrevet 10. mars 2010 #8 Skrevet 10. mars 2010 Neida, det trenger du heldigvis ikke slite med i all evighet. Gå på apoteket og kjøpe en salve eller stikkpiller mot hemoroider. Følg bruksanvisningen så går det etter all sannsynlighet over. Skulle de mot formodning ikke forsvinne kan du ta en tur til legen og få hjelp der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå