Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Har hatt ganske vonde kynnere siden ca uke 20. Har hatt vondt akkurat på samme plass. Begynner liksom litt framme og øker i styrke til smerten har "gått" rundt magen. Men i kveld er de plutselig helt annerledes... Magen blir først knallhard og smertene sitter helt nederst, stikker litt først og så går de over i mensenlignende smerter... Er det dette som er maserier?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Jeg ville tatt meg en tur for å få sjekket livmorhalsen ja. Jeg hadde det som deg og fødte 7 uker før termin. Fikk bittelitt åpning i uke 25 tror jeg, og det fortsatte men noen små millimeter kele veien. De kom nok av kynnerene mener jeg. Ta det med ro, sykmeld deg og gå ofte på g.u.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Er allerede sykemeldt pga kynnerene. De er utrolig sterke og vonde og kom regelmessig. Sjekka livmorhalsen for ca 2 mnd siden. Da var den lukket. Fødte 5 uker før med førstemann. Da fikk jeg rier som stoppet opp av seg selv flere ganger før han til slutt ble født. Skal ringe og høre hva de sier. Takk for svar =) HI
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 De gav seg heldigvis i går kveld:) Da venter jeg litt med å ringe! Har hatt noen av de vanlige kynnerene i mellomtiden. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå