Gå til innhold

Halsbrann allerede?


april79

Anbefalte innlegg

Jeg er i 6.svangerskapsuke og de siste dagene har altså symptomene på graviditeten kommet snikende. Jeg har heldigvis sluppet unna den voldsomme kvalmen som jeg har opplevd i tidligere svangerskap (foreløbig), men nå har jeg fått så voldsom halsbrann. -Allerede! Da jeg var gravid med mine to andre barn fikke jeg halsbrann etter hvert som de vokste inni magen og plassen ble trengere. Da er det jo egentlig naturlig med halsbrann. Men nå er det jo foreløbig svært så god plass..

Er det noen andre som kjenner seg igjen og har det på samme måte? Er dette hormonelt altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)

Gratulerer med liten spire! Jeg har også halsbrann nå tidlig i svangerskapet og var også plaget med det i slutten av forrige svangerskap. Har aldri hatt det før eller siden, men nå er det tilbake selvom jeg ikke er mer enn 6 uker på vei. Mulig det kan være noe hormonelt da ja? Ingen annen logisk årsak jeg kommer på.

 

Yay for Gaviscon:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg veldig igjen her. Er 8 uker snart, og har vært plaget med halsbrann en stund. I tidligere svangerskap var jeg veldig plaget med kvalme fra første stund nesten. Nå er ikke det noe problem, men du verden så plagsomt det er med halsbrann.

Satser på at det er helt naturlig, jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er inne i min 7. uke og har litt halsbrann. Ikke veldig plaget men har kjent litt nå de siste dagene. Dette er min første graviditet så har ikke noe sammenligningsgrunnlag ;/ Fornøyd jeg så lenge jeg slipper kvalme og bekkenløsning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 8 og har begynt å slite med sure oppstøt.... Jeg og trodde dette var typisk for senere i svangerskapet når plassen ble mindre, men, men..... Kanskje det er hormoner, ja - som "alt" annet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...