Jente09&Jente12:) Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 etter å ha vært sykemeldt siden jeg var 11uker på vei med store bekken plager og sliter med dem fortsatt og no er barnet mitt 1år? Tenkte å bli gravid til høsten så satser på å bli bra i bekkene til då, (trener,går til fysio,akupunktur og manuellterapaut. Eg blir sikkert sykemldt noen mnd til for å bli helt bra i bekkene. Spørsmålet er: Er det ikke skikkelig dårlig gjort mot jobben min å bli gravid igjen etter å ha vært borte så lenge? så bli gravid igjen og kommer sikkert til å bli plaget med bekkene igjen og bli tidlig sykemeldt, så borte enda en permisjon!!!. Er så redd for at folk vil snakke stygt om meg, liksom å herregud, no er hun gravid igjen og blir vekke 1,5 år til!!!. Får så sinnsykt dårlig samvittighet, ÅÅÅÅ kunne så gjerne tenkt meg 2 barn ikke så mange år imellom:o). Men må bli helt frisk i bekkene først selvfølgelig, helsa kommer først:o)
Musemor med tre søte små Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Vet du hva, når det kommer til familieplanlegning skal man være egoister. Du skal ikke ha dårlig samvittighet.
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 10. mars 2010 #3 Skrevet 10. mars 2010 Dårlig samvittighet? Nei det skal du ikke ha. Det dreier seg jo om resten av livet ditt! Du må IKKE la jobben få komme i veien for når og hvor mange barn du vil ha!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå