Gå til innhold

Er det veldig dumt av meg å bli gravid.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter å ha vært sykemeldt siden jeg var 11uker på vei med store bekken plager og sliter med dem fortsatt og no er barnet mitt 1år? Tenkte å bli gravid til høsten så satser på å bli bra i bekkene til då, (trener,går til fysio,akupunktur og manuellterapaut. Eg blir sikkert sykemldt noen mnd til for å bli helt bra i bekkene. Spørsmålet er: Er det ikke skikkelig dårlig gjort mot jobben min å bli gravid igjen etter å ha vært borte så lenge? så bli gravid igjen og kommer sikkert til å bli plaget med bekkene igjen og bli tidlig sykemeldt, så borte enda en permisjon!!!. Er så redd for at folk vil snakke stygt om meg, liksom å herregud, no er hun gravid igjen og blir vekke 1,5 år til!!!.

Får så sinnsykt dårlig samvittighet, ÅÅÅÅ kunne så gjerne tenkt meg 2 barn ikke så mange år imellom:o). Men må bli helt frisk i bekkene først selvfølgelig, helsa kommer først:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du hva, når det kommer til familieplanlegning skal man være egoister.

Du skal ikke ha dårlig samvittighet.

Skrevet

Dårlig samvittighet? Nei det skal du ikke ha. Det dreier seg jo om resten av livet ditt! Du må IKKE la jobben få komme i veien for når og hvor mange barn du vil ha!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...