Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Hvor lang tid tok det før dere kom skikkelig inn i trinnene og rytmen? Spør nå primært de, som meg, fullstendig uten danseerfaring. Prøvde for første gang idag og følte meg som en skikkelig tømmerstokk. Kommer vel aldri til å klare å ta de trinnene så kjapt vel Men lår og rumpeøvelsene brant som fy så det er da enda noe. Det var jo gøy da selv om jeg hadde dødd om noen så meg - lenge leve persienner i stuevinduene
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 hehe.. ikke gå fortapt :-) er selv av de minst rytmiske på jorda vår tror jeg! men etter 3 månder (med Zumba trim 3 dager pr uke) så fikk jeg taket på det :-)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 3 måneder?? Oj, må bite tenna sammen da skjønner jeg.... Merker du stor forskjell da? Er ikke så opptatt av om vektnåla går så mye ned, men vil gjerne stramme inn litt omtrent fra navel til knærne
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 jada :-) drevet med det en stund nå, føler det strammer seg opp over alt :-D
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Ok, takk for svar. Følte meg litt nedslått etter denne første økten med svaiende hofter og armer og ben som gikk i alle mulige retninger. Tipper det blir enda artigere når jeg bare kommer litt mer inn i det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå