Gå til innhold

Hvordan er formen?


lurerlurer

Anbefalte innlegg

Hvordan har dere Oktober mamma`er det? er fomen fin, og kvalmen gitt seg?

 

Jeg har det enda grusomt. E super kvalm, lite energi, svimmel og kjempe slapp i hele kroppen. Føler at dette aldri går over... Sukk!

Jeg som skal på ferie om noen dager .. Alt blir ødlagt om formen ikke blir bedre altså:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

formen går opp og ned ca annen hver dag..i går var jeg kjempe slapp, kvalm og trøtt..men i dag er jeg litt kvikkere..plagsomme greier..gidder ikke planlegge noen ting fordi jeg vet aldri hvordan formen er den dagen =/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah ... Ja det er sikkelig plagsomt altså! Er nesten så man ikke kan være optimist å tro at kvalmen gir seg, for før man vet ordet av det, er den tilbake.. Usj:-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går forhåpentligvis gradvis over =) før man vet ordet av det så dukker den ikke opp igjen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er heldigvis i overaskende bra form. Nesten ingen symptomer. Er 7+1 i dag. Var på Ultralyd i går og fikk se det bankende hjerte, så jeg er jo virkelig gravid. Bare håper jeg ikke blir plaget med kvalme. Har ømme pupper, oppblåst og økt matlyst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg slem som kommer her og forteller at jeg ikke har vært kvalm enda? er 8 uker på vei :) men er usannsynlig trøtt og hvis jeg hadde hatt mulighet til å sove døgnet rundt hadde jeg gjort det. Ellers er det vel de vanlige plagene, ømme bryst, sinnsyk matlyst og et humør som er høyt og lavt i tide og utide :) Takk og lov for at jeg har en tålmodig kjæresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig varierende.. noen dager helt utslått ,andre i fin form og vasker hus. (men da blir jeg gjerne veldig sliten og småkvalm på kveldstid)

 

Men trøtt er jeg stort sett hele tiden,er møkkalei av soverommet mitt! *hihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i super form! Ingen kvalme, heller økt matlyst. Litt øm i brystene og springer på do hver natt, ellers merker jeg ikke stort til spiren i magen. Men har vært på UL i dag og fått bekrefta at den virkelig er der! Og hjertet slår!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...