Gå til innhold

Hva er det du MÅ ha for øyeblikket???


mamma til 3 flotte :)

Anbefalte innlegg

Jeg MÅ ha salami på brødskiva til frokost og lunsj, og ostepopp til snadder på kvelden! ikke så veldig sunnt akkurat, men reduserer kvalmen!!! er spent på hvordan lyster som kommer senere...

Hvordan er det med dere? er det noe dere bare MÅ ha?? Bare artig å høre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

MÅ har frosne jordbær. Sånn var det første svangerskap også:)

Vær obs på salami, det blir regnet som spekemat, og er derfor per definisjon "rått" eller ikke varmebehandlet kjøtt. Det bør man være forsiktig med i svangerskapet.

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må også ha salami. jeg har også hørt dette om salami, men jeg har også hørt at det kunn er farlig om du blir syk selv, og har aldri hørt om noen som har blitt dårlig av det. har dere? for da slutter jeg;)

 

ellers har jeg dilla på grønne olivner:)har aldri likt det før, men nå bare må jeg ha det.

 

og apelsiner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe jeg MÅ ha. Men jeg har ikke så veldig godtesug som jeg vanligvis har. er ikke direkte kvalm men er uggen. Å VELDIG dårlig matlyst. Så jeg prøver å få i meg alt jeg har lyst på. og det er ikke så mye om dagen. Men jeg er også redd jeg er lenger på vei enn jeg tror jeg er. Fordi det var en perisode jeg hadde så veldig lyst på gode middager sent på kvelden, men det var før jeg ble gravid.(tror jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...