Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 og jeg vet ikke hvorfor egentlig, vil bare vite at jeg har "sagt" det. Jeg blir sextrakasert på jobben min. Vært i flere møter i det siste om råd til å takle dette på riktig måte. Jeg kan ikke si mer pga fare for å bli gjenkjent osv. Skjer det ikke noe i positiv retning nå så ender det med at denne personen får sparken. Hater at jeg er en del av det her, trodde aldri jeg ville havne i noe slikt! Hælvete heller!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå