Gå til innhold

Dette er vel ren galskap?? Men jeg vurderer det likevel :-/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt kun ett fast langt forhold før og det var veldig turbulent, med utroskap, skjult narkotikamisbruk og psykisk terror.

Gleden var derfor stor da jeg traff min nye kjæreste etter en lang periode som singel.

Kjæresten min er fantastisk på alle måter: snill, varm, omsorgsfull, flink med sønnen min, god jobb, høy utdannelse og er godt likt. Jeg er nesegrus forelsket i denne mannen og jeg ønsker å være med han for alltid. Vi er godt voksne begge to og har allerede begynt å drømme om barn sammen.

Vi har kun vært sammen i 6 mnd, og jeg har enda ikke møtt familien hans og han har heller ikke møtt min. Så alt føles så ferskt, men alikevel så trygt og godt!

Vi bor ikke sammen, og det er ikke mer enn 2 mnd siden han møtte sønnen min for første gang, men de er blitt veldig glad i hverandre.

Er det ren idioti å engang tenke på å få barn samme når alt er så rosenrødt og nytt? (jeg vet vel egentlig svaret, men vil høre fra dere alikevel) .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenkte akkurat som deg for halvannet år siden, og valgte å ta sjansen.

I dag sitter jeg alene med min lille solstråle, og rettssak med barnefar venter. Han var nemlig ikke prins charming likevel. Jeg ville ventet litt...

:)

Skrevet

Nei... ikke idioti, men skjønt å være så positiv til sin nye situasjon=) men han må være med på tanken dersom du har tenk å sette tanken ut til liv.... syns jeg...

Skrevet

Det er naturlig å tenke på det, men fullstendig uansvarlig å gjøre det NÅ!

Og det vet du jo.

Ditt første forhold startet vel også med stormende forelskelse? De fleste forhold gjør jo det. Vent til forholdet er stabilt og veletablert.

Skrevet

Jeg og min samboer ble planlagt gravide etter 1 mnd;) Vi var stormende forelsket og vi var begge bare 25 år. Han var og er min største skikkelige kjærlighet og jeg er hans;)

Nå har vi vært sammen i over 3 år og vi har nå fått barrn nr 2 sammen;) Alt går på skinner og vi er like forelsket i hverandre.

Jada jeg vet at det vi gjorde sikert går under galskap. Vi brydde oss lite om hva andre mente og sa om saken. Vi fulkte bare hjertet;)

Gjør som dere vil og drit i hva andre tenker og mener;) Lykke til;);)

Skrevet

Man har alltid lov å drømme og planlegge.. :)

Men jeg ville bodd litt med han før dere begynner med prøving.. Rett å slett fordi at når man bor sammen og deler hverdagen får man virkelig se hvordan ett menneske er.. (Hvertfall mer enn å bare være sammen). Det er litt idioti å planlegge barn når man ikke engang har bodd sammen..

Skrevet

Hvorfor har du det så travelt med å bli gravid med en mann du egentlig ikke kjenner?

Prøver du å fange ham på den måten?

Skrevet

HI her:

Ja, anonym 21:43 jeg begynner jo nesten å lure på det selv. Er redd for at jeg har det så godt nå at kanskje dette er uderbevisstheten min som kødder med meg. Ville jo aldri bevisst "fanget " en mann..og ville jo heller aldri lurt han inn i noe. Vi måtte jo begge være enige. Jeg er klar over at det er galskap, og det skjer nok ikke, me n takene er der.

Skrevet

jeg tenkte aldri tanke, men var gravid etter 6 mnder sammen, vi ble glade og overrasket, og nå litt over 2 år etterpå venter vi nr 2 sammen og er fortsatt stormende forelsket :)

Skrevet

Jeg er nok av den forsiktige typen og ville personlig ventet en stund til. Ikke minst av hensyn til barnet du allerede har. Bør ikke førstemann bli godt vant med mannen i ditt liv før det dukker opp en ny omveltning i livet, som en lillebror eller - søster?

Skrevet

Jeg ble gravid med min nåværende mann 3 mnd etter jeg hadde møtt han, ikke planlagt. Men vi var hodestups forelsket. Han fridde til meg i løpet av svangerskapet og vi giftet oss året etter:)

Jeg har også et barn fra et tidligere forhold. Nå er vi fortsatt gift, på 4 året og har det godt.

Har vært en del utfordringer med tanke på at vi kom så fort inn i hverdagens brutale liv uten nesten å ha vært kjærester først, men vi har hatt flaks kan man si og har det så godt sammen.

Lykke til:)

Skrevet

Det er vel sånn man tenker når man er forelska. Man drømmer seg vekk og ser for seg det perfekte livet med hus, barn og hund. Men jeg råder folk å vente litt for å se om ting fungerer. Siden du har en sønn fra før av, så går jo han først, så ville ikke anbefalt deg å bli samboer eller gravid akkurat nå. Gi det minst et halvt år til, helst mer.

Skrevet

vi ble gravide 3 uker etter at vi møttes (ikke planlagt), hadde et svangerskap fra helvete... men vi har et supert forhold fremdeles.

Fordelen med å bli gravid så raskt er at man slipper å savne den kjærestetida man gjerne har hatt i mange år :)

Skrevet

Hvis du er ung er det vel ingenting som haster.......du risikerer jo å måtte dele begge dine barn med forskjellige fedre. Ingen artig logistikk.

Skrevet

Ja, jeg vet det er galskap ;-) Skal så klart ikke sette planene mine ut i livet, men drømmer om å stifte familie med denne mannen. Jeg er bare så veldig heldig!!

Skrevet

Å få barn sammen er en mye større forpliktelse enn å ta opp huslån sammen eller å gifte seg.. Du synes vel det er litt tidlig og gifte seg? ERgo er det for tidlig med barn..

Om dere begge eier hus (betaler på lån) og greier dere økonomisk greit, så ville jeg leie ut ene hus/leilighet og prøvd og bo sammen en stund før barn ble vurdert..Om du leier og han eier ville jeg undersøkt mulighet for "videreutleie" om jeg trivdes veldig godt...Bare så man ikke slipper alt man har og har jobbet for på grunn av en mann man ikke kjenner....

VIlle også truffet familien hans og han få truffet min før jeg vurderte barn..DU har jo brent deg en gang og bør derfor ha enda et argument for at ting KAN skjære seg, samme hvor bra man har det..

Nei, ro ned. Bli kjent (samme hvor "Kjent" man bir så kan personer plutselig "endre seg"/ikke lenger skjule et skummel personlighet, men jo lenger tid sammen, jo større sjans for at man kjenner personen "riktig") og nyt kjærestetiden..Barn er ikke akkurat noe katalysator for å øke lidenskap, romantikk og spontanitet i et kjærlighetsforhold :o) Det kan gjøre et godt og stabilt forhold bedre, men i alle andre tilfeller er nok et barn med på å gjøre forhold vanskleigere å fungere... SÅ nyt kjærestetiden lå lenge du kan, når folk begynner og spør om det blir barn snart,- DA kan man begynne og tenke på det :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...