Gå til innhold

dere med katt!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan i H!!! får man dem stuerene??

de var flink i 4 dager, etter det så har de bare gjort fra seg utfor kassa, bytter ofte sand så det skulle ikke være noe problem.

men de er bare 6 uker da.....hvis det har noe og si

men jeg liker ikke drit overalt!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et ord, hehe: tolmodighet... (sikkert lett for meg å si)

Er de med moren sin? Katter skal egentlig ikke tas fra moren sin før de er 12 uker. Jeg fikk min kattunge da hun var 12 uker og da hadde kattemoren "lært" ungen sin å gå på kattedo.. Det er sikkert kjempe forskjell fra katt til katt da, samme som med mennesker..

Men du må vel bare stappe de inn i kattedoen ofte og gjerne rett etter de har gjort fra seg. Skjønner frustrasjonen din godt, det er ikke digg å plukke opp leveranser hele tiden..

Skrevet

Når katten har sovet og når katten har spist, bør den puttes på kassa.

Ellers er det jo kattemor sin jobb å lære de å gå på do...

Skrevet

du har vel egentlig allerede fått svarene her... Men 6 uker er veldig små til å ikke være med moren sin. 10 uker mener jeg er minimum. Katter bruker lengre tid enn hunder på å lære alt før de kan frigjøre seg fra mor. Hunder er jo vanlig at er med mammaen i 8 uker før de drar til sine nye hjem. Vi hentet vår katt da han var nesten 9 uker på grunn av lang reisevei, og skulle vel egentlig ønsket at vi hadde venta en stund til. Katter må læres å spise, gå på do, avvendes med tråkking og sutting og læres til å bli litt rovdyr før de forlater redet. Vår katt er nokså pinglete og sutter på både oss og sengetøyet om han kommer seg inn på soverommet. Det er typiske ting for katter som skulle vært med mora litt lengre...

Håper det går bra med kattene dine! Alt går seg som regel til med tid og mye trening :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...