LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Eller noe annet? Du vet sånn fiiiin hylle man kan putte mange små duppedingser i:)
Fjerteberte Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Det heter vel begge deler? Jeg bruker ihvertfall settekasse og puttekasse om hverandre.
klampen i bånn Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 settekasse er sånn med hyller i, puttekasse er sånn unger putter klosser oppi:)
LOTP i Barneparadis<3<3<3 Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2010 Da ble det settekasse:) Takk!!
prekæs Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Det heter settekasse, etter der setteren hadde bokstavene sine i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå