Gå til innhold

Igangsettingsprosessen starter i morgen...spent!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal inn på sykehuset imorgen for å få satt inn et ballongkateter..

Noen som har erfaring med dette på noen som helst måte?

Og så blir det vel tilbake på torsdag for å få modningspiller... Pleier man å bli lagt inn da?

Bør samboeren min være med i morgen når jeg skal få kateteret? Eller klarer jeg meg fint alene, og kan ta en taxi hjem etterpå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da ligger jeg hjemme på sofaen med ballongkateter i livmora.. IKKE noe godt!!

Skrevet

Huff det høres ikke godt ut nei!! Var du moden/hadde åpning fra før når du ble satt igang eller var du helt umoden?

Jeg tror det er stor fare for at jeg må gå igjennom den prosessen der etterhvert jeg også siden snuppa ikke viser tegn til å ville komme ut...

Skrevet

Er bare myk..men, livmorhalsen ligger bakover og jeg har ingen åpning.. Hadde jeg hatt det hadde jeg sluppet kateteret sa jm i dag. Da kunne vi gått rett på pillene.

Skrevet

Høres ikke så behagelig ut, men satser på at det gjør susen. Hyggelig om du vil holde oss oppdatert om hvordan det går med deg :-) Man vet jo aldri om man vil komme dit selv heller..'

MASSE lykke til! Snart har du babyen din i armene :-) Verdens nydeligste premie! Garantert!

Skrevet

Orker bare å ligge rett ut, ellers får jeg skikkelig ubehag.. Hatt noen tak med menssmerter i løpet av de siste timene.. Takene er ikke regelmessige, og varer bare noen få sekunder.. Kanskje det er begynnende rier og jeg slipper modningspiller i morgen.. Den som venter får se.. :)

Skrevet

Veldig spennende! Det er bare til å vente og se - og be om at det ikke trekker ut for lenge :-)

Skrevet

Hvordan går det med deg Egget? Har det skjedd noe siden i går?

Skrevet

jeg er innlagt på ahus og har fått 2 modningspiller hittil idag. lite framgang :( begynner å bli ganske motløs...

Skrevet

Jeg ble satt i gang med ballongkateter med førstemann. Det tok vel noen timer, så gikk vannet. Det var sen ettermiddag. Vi dro til sykehuset og jeg fikk overnatte der. Neste morgen fikk jeg hormonstikkpille. Ingenting skjedde. Senere på dagen (ettermiddag) fikk jeg ny hormonpille. Ennå var det ingen tegn på rier. Jeg gikk tur og gikk i trapper rundt på sykehusområdet, men det skulle gå helt til kvelden føre noe skjedde. Så omtrendt 2130 kom riene. Først ett par svake, så voldsomt kraftige. Hadde full åpning i løpet av ett par timer. Kl 0323 fødte jeg en flott gutt :-) En hard fødsel men rask fødsel.

Lykke til!

Skrevet

jeg blir nok og satt i gang med ballongkateter. om jeg ikke er så moden at de bare kan ta vannet...det hadde noe med tidligere ks å gjøre. skal til en mer utfyllende samtale om forventninger og forløp osv. om et par uker.

må vente til 16 april før det er min tur da... men, jeg kjenner jeg gru-gleder meg. fra det jeg leser her, så må jeg vel innstille meg på at det er en prosess som tar tid :)

at det er en mer intens fødsel samenlignet med en spontan fødsel er jeg ikke så redd for.

det skyldes nok tidligere erfaringer og grunnen til at dette blir en igangsatt fødsel :)

men et spm: er det noen som vet om det har noe for seg med bringebærblad kapsler/ te og modningsakupunktur i forkant av igansettingen?

jeg vil stille dette spm ved samtalen om et par uker uanz men om dere vet/ har erfaring - del gjerne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...