Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Her er noen av mine: - Kiwi - Raspeballer - kyllingfilet med ris og bretagnesaus - Biff chop suey - Pinnekjøtt - Bringebær
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 -Ribbe -Pinnekjøtt -Fetaost -Oliven -Hvitløk -Omtrent alt med kjøttdeig -Vårruller
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Ååååh, pinnekjøtt! Elsk! Ellers, en god biff er alltid godt Gjerne med bernaisesaus, og fløtegratinerte poteter (gud så standard).. Jordbær og rips om sommeren! Asparges med hollandaise Raspet gulrot med sitronsaft på God kyllingfilet Sommerkoteletter Mhh, ser jeg gleder meg til sommeren ja
Gutta er ute og puppene henger Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Det meste av kinamat og indisk taco,pizza,biff,mais stuing med chilli,løk, hvitløk,kylling i de fleste varianter,fisk,skalldyr,komle,pinnekjøtt,klerabistappe,pølse og potetstappe..Jeg liker det meste tror jeg veldi lite kresen;)
prebs Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 -4-korn, puffet ris og puffet havre med melk og rosiner (jadda...) -det meste av frukt -det meste av grønnsaker -laks -sjokoladeis
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Hummer Marinerte scampi på grillen Blåskjell i fløtesaus Omtrent alt av grillmat Spekeskinke Ovnsbakt/stekt/grillet fisk Mango Grapefrukt RIPS med melis på Norske søte jordbær Smørdampede aspargesbønner Dulcita cherrytomater Sukkererter Crabsticks Manchego (spansk ost) Nå ble jeg veldig sulten!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #9 Skrevet 9. mars 2010 Thaimat, mandelkjernepudding, bringebær, pakistansk mango, sushi, fersk torsk, sjokoladekake, klippfisk, sprøstekt bacon, hvitløk, rosenkål, nøtter..
Papegøyeblomst Skrevet 9. mars 2010 #10 Skrevet 9. mars 2010 Det beste jeg vet, må være ferske krabbeklør med sitron... - Ferskt, hvitt brød med tykt lag av meierismør eller bremyk - Fårikål - Jordbær - Parmaskinke - Thai green curry m kylling - Fritert blekksprut med sitron - Vannmelon
cherry coke Skrevet 9. mars 2010 #11 Skrevet 9. mars 2010 Det er så mye ;-) - Det meste av tradisjonell norsk mat - det meste av mexicansk mat - sushi - jarlsbergost, cheddarost...ja all ost egentlig. - oliven - fersk ananas - druer - spekemat - rødgrøt (!!) - pistasjeis - kavring med myyye smør og hvitost på - pastrami ja..and the list goes on and on and on..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #12 Skrevet 9. mars 2010 Moglai chicken NAM! Libanesisk mat Kvalitets laks. (ostepop) Hvitløksbrød m/smør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå