Gå til innhold

Da havner jeg her :)


SisteGullIMagen

Anbefalte innlegg

I morgen skal jeg egentlig ha mensen, men allerede på søndag testet jeg positivt.

Jeg startet på p-pilla for 3 uker siden, men den rakk tydeligvis ikke å begynne å virke før jeg ble gravid. bestevenninna mi testa positivt for ca 1 uke siden, og etter det hadde jeg sinnsyke symtomer. Masse stikkinger i magen, murringer i korsryggen, trøtt, kviser osv, og trudde noen dager at det var sympatisymtomer. ;) Men søndag tok jeg en test, og jammen kom det ikke opp 2 streker. Litt sjokk for både meg og sambo. igår ble det bekreftet med en cb digital som sa: Gravid 1-2 :)

 

Og det mest komiske med alt da jeg sjekket når jeg har termin kom det sannellig opp at jeg har termin 19 november, som er samme termindag som jeg hadde med lillegutt som til slutt ble født 24 november i 2008 :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer så mye:-)

 

jeg har også nesten på dagen samme termin som min gutt som ble født i oktober 2008, men terminen var i november:) lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gatulerer så mye! Jeg har også termin i november, en uke før storebror sin bursdag! lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...