Ksenia & Anjem Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 3 brødskiver med gulost og salami..fyyyy på meg..
melkekua™ Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Hehehe....*rister på pekefingeren min* Det er jo lillelørdag imorgen :-p
kokosyklus Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Det var vel heller mengden brød... FY SKAM!!! Ingen pasta på deg til middag i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå