Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Noen som har silikon pupper og vil dele noen erfaringer med meg?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 jeg har silikon i en tube på boden, og eg har pupper.... Hvilke erfaringer vil du ha?? Eller mener du silikonpupper, altså bryster som har fått operert inn et silikoninnlegg, eller et saltvannsinnlegg hvor kapselen er laget av silikon? Der har jeg ingene rfaringer, men har hørt at det kan være både ubehagelig og smertefullt i starten, og noe problematisk etterhvert... Mens andre lovpriser dette...
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Jeg har silikonpupper ja, hva vil du vite?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Mente silikonbryster ja om det skulle være uklart;).
Hopptetussa90 Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Jeg har tatt to operasjoner. Kan/vet en del om det. Bare å spørre
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Hei Jeg skal legge inn silikon nå, og lurer på hvordan det var i etterkant av operasjonen? I forhold til smerter ol. Ble du fornøyd? Noen gode tips?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Hvordan var det? Vondt etterpå? Hvorfor to operasjoner? Ble du fornøyd? Hehe, mange spørsmål her:)
Hopptetussa90 Skrevet 9. mars 2010 #8 Skrevet 9. mars 2010 Etter første operasjonen var det veldig vondt ca to uker etterpå, men hadde ikke noe særlig behov for smertestillende. Du må ha hjelp til det meste. Nei, jeg ble ikke fornøyd etter første operasjon. Opererte da inn 245 cc. Har ikke så mange gode tips til deg annet enn å følge rådene du får fra klinikken. Dersom du ikke får med sports-bh bør du kjøpe en så fort som mulig etter. Sparer deg for masse smerter.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #9 Skrevet 9. mars 2010 Sjekk svaret mitt over Jeg ble ikke fornøyd etter første operasjon fordi jeg syntes de ble for små. Rett og slett. Brukte liten a-cup og kunne fortsatt bruke a-cup etter. Hvor mye skal du legge inn da?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #10 Skrevet 9. mars 2010 Var det vondt så lenge!! Hmm. Jeg får sports bh ja. Hvorfor ble du ikke fornøyd? Sånn ca hvor vondt var det? hehe.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #11 Skrevet 9. mars 2010 Jeg er usikker på hvor mye jeg skal legge inn. Jeg ønsker mest mulig naturlig resultat, anatomisk form, under muskelen. Legen anbefalte 250-300 er usikker. Er 167 ca høy ca 58 kg
Hopptetussa90 Skrevet 9. mars 2010 #12 Skrevet 9. mars 2010 Dersom du ønsker et natulig resutlat ville jeg lagt inn 250. Da er du "safe". Jeg la som sagt inn 245 og det så veldig naturlig ut. Akkurat passe tungt også
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 9. mars 2010 #13 Skrevet 9. mars 2010 Jeg opererte inn 315g for noen år siden, var en stor B/liten C. Og nå ( før jeg ble gravid) er jeg 75F/G. Det var jo såklart litt ubehagelig, og litt vondt i ettertid. Men absolutt ikke veldig vondt. Nå sliter jeg med bekkenløsning og det er mye verre! Ville gjerne byttet den mot to-tre operasjoner. Arret syns ikke med mindre man ser etter det. Og jeg har ikke hatt noen komplikasjoner eller vondt i ettertid, er fire eller fem år siden jeg opererte, husker ikke helt.
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 9. mars 2010 #14 Skrevet 9. mars 2010 Må legge til at mine ser naturlige ut, ingen som gjetter at jeg har silikon. Er ikke spesielt slank og liten, så de passer til resten. 75F/G høres veeldig stort ut, men str blir visst annerledes med silikon, så kan ikke sammenlignes med naturlige pupper i lik BH-str.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå