Gå til innhold

Et klagesukk fra en sliten mor.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her nå, barna er endelig i seng. Overtrøtt, har kranglet hele ettermiddagen og hele gårsdagen (var hjemme pga. planlegginsdag). Har fått laget middag, ryddet etter det. Laget grøt til kveldsmat og smurt niste til i morgen. Ryddet i klær, vasket skitne barnehagedresser og tørker regnklær og votter.

Gubben sovnet på sofaen rett etter middagen, våknet så vidt til liv rett før barna la seg. Irriterer meg over at han deltar så lite, men han er sliten han også.... det ser jeg. I tillegg har mine smerter i nakke, skuldre og rygg blitt veldig mye verre fra forrige uke. Så jeg presser meg til alle dagens gjøremål etter arbeidstid.

To minutters stillhet ved kjøkkenbenken gjorde til at tårene bare rant. Dårlig samvittighet for at jeg har lite tålmodighet med barna idag, men jeg håper på en bedre morgendag!

Et lite klagesukk bare.... håper jeg ikke er den eneste...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er ikke alene! Noen ganger er jeg så sliten at det føles ut som om kroppen slår over på autopilot. Og når jeg da endelig får satt meg ned kommer tårene. Etterpå føles det bedre og jeg tenker på hvor heldig jeg er og har vært med sånn som jeg har det i livet mitt. Men det er lov å være sliten! Ikveld skal jeg lage kakao til meg selv og kose meg med frustrerte fruer .-)Man må ta vare på seg selv når man kan!

Skrevet

Jeg har ikke tenkt å gjøre annet resten av kvelden enn å sitte å slappe av.... legge inn litt regninger i nettbanken, organisere litt småtteri og se på Frustrerte Fruer!

Skrevet

Du er ikkje aleine. Slik følest det ofte her i hus :( best når det gjeng jevnt. Har ein for mykje tid til å tenke kjem tårene fort her au. Ta vare på deg sjølv som best du kan :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...