Gå til innhold

Til dere med halsbrann!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket preparat synes dere funker best?...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes Nyco pulveret som blandes i et glass vann fungerer absolutt best. Og så smaker det ikke HÆRK slik som de ekle tablettene som bare blir til skum i munnen, æsj!

Skrevet

titralak eller hva det heter.. hihi

Skal ikke bruke så mye av nyko og samarin fikk jeg beskjed om så nå når jeg har masse av det bruker jeg ikke det lenger, men brukte det her en stund...

Skrevet

Lovehearts og banan.. :P Jeg spiser en del bananer pga kramper i benet, og utrolig nok så har det hjulpet på halsbrannen og.. :)

Prøvde Gaviscone(?), den hjalp for halsbrann, men jeg ble istede kvalm av den, men mulig den funker bedre på andre.. :)

Skrevet

lovehearts og melk:-)

Skrevet

Link synes jeg er helt ok og bra effektive. Titralac er også greit, men de er litt lite effektive at jeg ender opp med å ta så utrolig mange for å få skikkelig effekt. Gaviscon synes jeg er grusomt å ta (ekkel konsistens), men tar noen ganger en tablett før sengetid, for det hjelper når man skal ligge synes jeg (og man skalikke spise/drikke når man tatt dem). Skal prøve den flytende Gaviscon når pakken min er tom.

Skrevet

kan man ta link?

trodde ikke legene anbefalte det jeg?

men kan det brukes så er jo det perfekt for det er ikke på langt nær så ekkelt som mye annet:)

Skrevet

Jeg har sinnsyk halsbrann om natten, og flere ganger daglig. Jeg bruker gaviscon flytende på natt, og lovehearts og mandler på dagtid:)

Skrevet

jeg og min kjære boks med titralac går ingensteder uten hverandre;) holder som regel med å ta to men hender det må flere til. jeg har ganske langvarig effekt av det.

Skrevet

Jeg var på apoteket i dag for å kjøpe noe greier mot halsbrann..ville da kjøpe titralac (siden jeg leste på pakken at man bare kan svelge de med vann uten å måtte tygge de)..men dama sa anbefalte ikke disse, og ga meg heller gaviscon...fy fa**..de smaker jo dritt..æsj.. men de hjelper da..så det er det og melk det går i her.. men du som bruker titralac, har legen sagt til deg at det er ok at du bruker de eller?

Skrevet

Hvor mange lovehearts for å dempe det? Jeg tenkte jeg skulle prøve det, men er ikke så veldig keen på alt det ekstra sukkeret, men nå i det siste har jeg våknet opp med halsbrann og det er bokstavelig talt surt!

Skrevet

ja gaviscon her og..men smaker dritt ja.....vaskepulver....

Skrevet

Gaviscon tyggetabletter smaker papir, men hjelper som søren. Så da er det verdt noen sekunder med ekkel tygging.

Ikke bare hjelper det der og da, men det virker prevantivt. Så etterhvert som jeg har tatt det en stund trenger jeg mindre og mindre.

Skrevet

Ja, Link kan man ta som gravid. Det står i alle fall det i pakningsvedlegget : ) Jeg bruker det ikke i enorme mengder da. Men enkelte dager er ille og da holder det oftest med 1 tablett (av de store).

Du som spurte om Lovehearts og dosering: For å få effekt av dem må jeg ta en hel rull, og det er MYE sukker ja. Så det er ikke verdt det egentlig, men selvsagt 1000000 ganger bedre enn Gaviscon ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...