jente08ogspire:) Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Datteren min på 2 år fikk plutselig feber i 39,2 i går. Var i fin form, ikke snørret eller tegn på noen infeksjon. Hun har hatt litt feber i dag også , men den har bare vært oppe i 38. Har hatt god matlyst og bra form som ellers. Er det normalt at små barn har feber uten grunn?
Gjest ->>- Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Nei, feber er stort sett tegn på en infeksjon.
Fjerteberte Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Vet ikke om det er så vanlig, men begge mine småtroll har vært- og er, sånne som plutselig får (høy) feber som de har i ca 1 dag før de plutselig er feberfrie igjen. Like godt humør, god allmenntilstand og spiser/drikker som de pleier å gjøre. Var visst sånn når jeg var liten jeg også..... Men som sagt, vet ikke om det er så normalt. For feber er jo tegn på noe....
jente08ogspire:) Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2010 Ja, feber er jo tegn på noe. Kjenne at jeg blir litt urolig...
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Samme skjedde men vår i går. Men var feberfri igjen i dag. Tenner kanskje?
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 http://nhi.no/symptomsjekk/barn/feber-hos-smabarn-30043.html Her stå det endel om feber hos småbarn.
jente08ogspire:) Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 9. mars 2010 Hun har antydning til nye jeksler så det kan jo hende det er det. Hun har ikke hatt noe spes feber da hun har fått tenner før men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå