Elsker jenta mi<3 Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Lurte på om det er noen fra narvik området med termin rundt sommeren? Bor nede på østlandet, men har planer om å flytte nordover igjenn:-)
lykkeliten85*Tobias i magen Skrevet 10. mars 2010 #2 Skrevet 10. mars 2010 Jeg bor i Narvik, og har termin 5.juli
Elsker jenta mi<3 Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. mars 2010 Hei hei... E d første din? E du fra narvik å da? Første vårres:-) Glede oss masse.....
lykkeliten85*Tobias i magen Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Hei igjen. Er nok min 2, har en gutt på 3 år fra før som skal få bli storebror. Er ikke fra Narvik, flyttet hit i oktober 07. Det er veldig stas med den første ja, vi gleder oss masse vi også. Spesielt siden vi ikke veit hva vi får denne gangen:)
Elsker jenta mi<3 Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. mars 2010 hehe...ja så dåkker klare å vente me å vite nå...ikke verst:-) Blir ei lita pia på oss:-) Trives dåkker i narvik da? Dåkker e egentli fra da?
lykkeliten85*Tobias i magen Skrevet 11. mars 2010 #6 Skrevet 11. mars 2010 Har kjempelyst til å vite hva det blir, men den lille er ikke enig og har gjemt seg godt på begge ul-ene jeg har hatt. Vi trives helt greit i Narvik, har flyttet en del rundt, så synest egentlig ikke at det er så anderledes enn andre plasser. Når de små kommer, så har de åpne barnetreff på et menighetshus her hver onsdag, så det er lurt å gå på så treffer man for litt folk. Det var slik jeg ble kjent med de første folkene her. Vi er begge fra en plass som heter Andørja, liten øy i Troms.
Elsker jenta mi<3 Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 11. mars 2010 å bra da at det e treff før oss med små da:) Genial måte å møte andre i samme situasjon:-) Kansje vi en vakker dag møtes dær:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå