Gå til innhold

Stripping - til de med erfaring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som vet om stripping er vondt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ubehagelig, men ikke vondt.

Skrevet

Særdeles ubehagelig syns nå jeg, lik GU som man har når man har celleforandring (hvis det er en sammenligning du kan kjenne deg igjen i)...

Skrevet

Jeg synes det var vondt, legen løsner jo livmorbåndene med fingrene langt oppi der... Men legen var veldig ok og sa jeg bare måtte si stopp så kunne han ta en pause, eller slutte helt. Men jeg prøvde jo å holde ut, skulle jo igjennom mye verre smerter med en fødsel i nærmeste fremtid.

Skrevet

For å være helt ærlig er det noe av det værste jeg har vært med på der nede, det kjentes ut som om legen hadde tenkt til å kile på haka innvendig. Men det gjorde susen og fikk fødselen i gang ganske fort. Junior var ute 6 timer etter stippingen!

Skrevet

Hva gjør de egentlig når de stripper? Er dette noe man bare kan be de gjøre...?

Skrevet

Nja. De fleste gjør det når du er like før/rett etter termin. Hvis du gjør det noen uker i f0orveien, la oss si uke 37, så har det ingenting for seg; og vil bare gjøre deg vondt, som de her oppe sier.

En venninne av meg fikk stripping i uke 38 pga stort barn og barnet ble født av seg selv sagen etterpå.

Jeg fikk stripping i uke 39 + 3, og fikk ingen effekt, ikke så mye som en kynner... men slimproppen datt ut da :P

men de fleste får visst kynnere og ubehag/går inn i fødsel etterpå.

Skrevet

det er ubehagelig og til tider vondt,jeg blødde masse etterpå så fikk en ekstra sjekk med sparkeprøve og ultralyd etterpå. Jeg hadde 2 cm da jeg ble strippet,2 dager før termin,skulle bli satt igang på termindatoen så legen håpte at strippingen gjorde at det satte i gang av seg selv,samme kveld startet fødselen og dagen før termin var han ute. Blir det snakk om stripping denne gangen også så er jeg ikke negativ til det,vil helst ikke bli satt igang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...