Gå til innhold

merkelig telefonregning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ville dere reagert om typen deres plutslig hadde en økning på 250 sms på en mnd (450) når den ellers ligger på 150-200... (dette er til andre siden vi har fri familie)...

Grunnen til at jeg blir litt skeptisk er at han forje mnd mente at han ikke savna meg (jobber borte i 2mnd av gangen) og at han ble sur for å svare meg på telefon/sms - han kunne jo ikke være i beredskap for meg...

mulig jeg er en smule hormonforstyrret pga graviditet...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg hadde absolutt reagert... Det er klart at det kan jo ha vært mye mas fra andre akkurat den måneden, det betyr ikke at han helt sikkert har urent mel i posen. Men jeg hadde syns det var merkelig, ja.

Skrevet

tror ikke han har hatt så mye mere mas/trafikk fra andre.... men tro meg - skal følge det opp!! Orker ikke bli ført bak lyset...

Skrevet

Var slik jeg oppdaga utroskapen til min x. Fikk lurt meg til en spesifisert regning og fant da nummeret til elskerinnen. Lykke til.

Skrevet

joda - det var en TISPE som eide nr som var sendt en hau med mld til!!! Måtte hun brenne i h..........

Kjenner jeg blir sååå irritert, såret å hva mer er..,.!! hvordan kan han finne på nå slikt med en gravid kone sittende hjemme - å dette barnet var like mye ønsket fra hans side!!!!

Skrevet

Om du virkelig er HI som har svart rett over her:

Ja det er jævlig å finne ut noe sånn, men vet du hva? Fyren er ikke noe å samle på. Utroskap er det verste sviket, samme hvem som er utro, og den som er utro fortjener ikke tilgivelse eller noe som helst annet enn den dritten som kommer til h*n.

Kast jævelen på huet og ræva ut, du er alene 2 mnd i slengen uansett, så dette fikser du fint selv :-)

Og husk: Om noen er utro, så bryr de seg ikke om partneren nok til å fortjene h*n uansett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...