Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 hvor lenge etter fødselen vil en graviditetstest være positiv? når kommer mensen igjen når man ikke ammer?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Du kan bli gravid selv om du ikke har fått mensen igjen. Så lenge du har eggløsning så kan du fint bli gravid. Jeg fikk mensen tilbake 3 mnd etter fødsel. Jeg ammer ikke. En graviditetstest er ikke positiv så veldig lenge etter en fødsel. Sikkert max ei uke kan jeg tenke meg.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Det vanlige er 3 uker, men har lest at det kan vare opptil 2 mnd etterpå :-s Angående det når mensen kommer tilbake, det kommer helt an på kroppen din. Dette sakset jeg fra lommlegen.no: Kvinner som ikke ammer får menstruasjonene sine tilbake etter cirka 6 - 12 uker etter fødselen. Ta det med en kasse salt ;-)
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 huff er 8 uker siden fødsel ingen mens å har hatt symptomer i 3 dager. tror jaggu jeg får ta en test før fredag siden jeg skal sette inn spiral håper dette er falsk alarm.!! orker ikke et svangerskap til nå. 3 holder. vi har brukt kondom men de er jo ikke altid sikre :-\
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Husk at gravidsymptomer er veldig lik menssymptomer så for alt du vet kan det jo være mensen som kommer ;-) Krysser fingrene for deg!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Jeg fikk mensen tilbake etter 3 måneder og jeg ammet IKKE. Men jeg hadde eggløsning det merker jeg når jeg har for jeg får veldig vondt på en av "sidene " mine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå