blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Er det noen andre som ska på dette?? katta? maddemor?? synes i alle fall det er spennende å skummelt å møte damene bak nickene.. hvis jeg har mulighet til å gå da
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Heisann. Har en mann som jobber ettermiddag/kvelder og er avhengig av bilen. Jeg er så ille i bekkenet at jeg ikke har mulighet til å gå til bussen heller. Er nok nødt til å vente til bim-treffa kan legges om formiddagen etterhvert, selv om det hadde vært veldig koselig. Klem
blomsterpiken<3 spire i magen Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 9. mars 2010 å det va synd katta.. har nok å styre med selv, og synes det kan være litt ekkelt å gå på sånne møter når e ikkje kjenner noen.... får se om e får vagga me en tur ellå ikkje Bekkenløsning er en hæli oppfinnelse er det ikkje det??
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 åneiiiii... kan ikke på onsdagskvelder jeg da...... Mannen er opptatt med å trene et parti unger på onsdagene..... Men det hadde vært veldig koselig:) Vi får heller komme en annen gang tror jeg. Bekkenløsning er en fantstisk oppfinnelse ja:) Sliter med det selv her..... Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå