Gjest sug lut Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Det er tid for omplanting, man vokser sin hårete stengel ut av sin begrensete lille jiffy - og det er ikke MINE hårete stengler det er snakk om, men tomatplantene. Nå skal jeg da til å plante om i potter - inne. Juhu, jord overalt - jeg har alliert meg med en voksduk og håper det beste... Femten cm og tre sett blader på de lengste, nå skal de flyttes litt kjøligere en stund, tenker jeg, så kan de lage røtter i fred uten å bli så lange. (Spadde og vassa meg fram til dokkestua der pottene var lagra, og velsignet meg selv som ikke kasta alle de stygge plastpottene ting kom fra gartneriet i. Det er påtakelig lenge til man kommer ned til grassbakken og bedene, ja...)
Anne-B. Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Jeg skulle ha planta om litt jeg og, men jeg gidder ikke, fordi jeg er potte sur. Fordi jeg har en digital speilrefleks som ikke tar bilder som får normale farger på papir. Det røde blir for rødt, blå for blått osv. og mennesker ser syke ut i huden. Og jeg er sikker på at de i butikken jeg kjøpte kameraet i, sa til mannen at dette var det ikke noen vits i å sende inn fordi det kom ikke under garanti eller reklamasjon, sånn at vi måtte betale masse penger for at de bare skulle åpne det. Sikkert for at vi skulle gi opp og bare kjøpe nytt hele dritten. Blæh. Men er det to til tre sett med blader de bør ha før man planter ut, altså?
Gjest sug lut Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Surt med kamera, da. Jeg nekter å gi opp mitt kamera som de sa ville koste like mye å reparere som å kjøpe nytt, men der er ikke alle bildene syke, da, bare noen pr film... Veit ikke hvor mye blader de trenger, men ser at de nå begynner å stikke rot-tråder ut av bunnen på de største, så jeg går ut fra at det er tida for ny leilighet...
Patetica fåkksi Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Anne B, er du sikker på at det ikke er papiret du printer på? Jeg hadde en Kodak printer en gang og alle som kom ut av den ble lysegule. Sug, FEMTEN cm.!! Hva gir'u dem?
Gjest sug lut Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Kjærlighet - m rulle-r, selvsagt - og usminka trusler, samt at de tydeligvis liker å stå inne og glo hånende ut på snøhaugene.
Gjest sug lut Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Forøvrig er det bare den ene lengste, da, de andre er rundt ti. Om det gjør at du føler deg bedre, lizzom.
Patetica fåkksi Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 15 er jo fortsatt innenfor det norske gjennomsnittet, sier dem.
Gjest sug lut Skrevet 9. mars 2010 #8 Skrevet 9. mars 2010 De sier så. Selv om du ikke er penisfiksert.
Patetica fåkksi Skrevet 9. mars 2010 #9 Skrevet 9. mars 2010 Lurer på hva de sier om to komma tre centimeter, for det er alt vi har prestert. Noe helt annet; jeg anbefaler denne: Jeg har garantert anbefalt den før.
Gjest sug lut Skrevet 9. mars 2010 #10 Skrevet 9. mars 2010 Jeg har i alle fall ikke sett den før. Total gåsehudopplevelse.
Patetica fåkksi Skrevet 9. mars 2010 #11 Skrevet 9. mars 2010 Sinéad er jo også den Vakreste, spesielt slik hun så ut back then. Men altså, hva er de greiene med IRA?
Gjest sug lut Skrevet 9. mars 2010 #12 Skrevet 9. mars 2010 Hun sa vel en gang at hun støttet dem, lurer på om ikke de brukte musikken hennes i en eller annen sammenheng også.
Patetica fåkksi Skrevet 9. mars 2010 #13 Skrevet 9. mars 2010 Jo de brukte den, men så fjerna de den, eller noe. Hun har hvertfall sagt at hun støttet dem. Hjernen min stenger for siesta og den eneste meldingen den formidler via sånt treskilt som henger på døra er at jeg er helt imot alt sånt. Ok IRA og ETA er faktisk helt forskjellige, men likevel. IRA var ørten ganger verre, men til slutt klarte man å snakke med dem, og folk ble faktisk enige. ETA derimot, og hva Zapatero angår (*tar kvelertak i luften og rister hardt mens jeg skriver*) er noe helt annet. Ja for her lar vi dem bestemme, skal vite. Tar lederen ut av fengsel og sender ham hjem fordi han var sulten, stakkar, og oisann, hva skjedde måneden etter? Neimen, var det bomber plassert i sju forskjellige byer rundt om i Spania sa du? Hm. Kanskje vi burde sende lederen (og drapsmannen) tilbake til fengsel igjen. Oi, hva sa du? Han stakk av da vi ga ham frihet til å reise hjem fordi han var sulten? - Jeg husker vi hadde en debatt om dette for kanskje to år siden, da jeg fremdeles var ganske (dib-)sjenert, og du sa "Dette kunne potensielt ha blitt en god debatt" og jeg tenkte at jøss, sa sug det til MEG!? Debatten ble dog ekstremt kort siden jeg er hjerneskada bastant når det kommer til slike udyr.
Gjest sug lut Skrevet 10. mars 2010 #14 Skrevet 10. mars 2010 Dette var en interessant tråd-slutt å våkne til. Jeg er langt inni eget hode fremdeles, selv etter morgen-greiene og ungen på skole og "nabo-kjerring-virksomhet" med en gjeng jentunger som hadde lekt seg bort på skoleveien og ble bleke da jeg sa at nå måtte de skynde seg for det hadde ringt inn forlengst - og to maskiner tøy og oppvaska - og så har jeg jo tilsynelatende jobb. Men jeg skal komme tilbake. Foreslår at den som først får skrudd hodet på starter en ny tråd - frigjøring eller terrorisme...
Anne-B. Skrevet 10. mars 2010 #15 Skrevet 10. mars 2010 Pa Te Ti Ca: Jeg er så snobbete at jeg skriver ikke ut bilder hjemme. Men nå har jeg fått et tips angående fargebalanse, selv om jeg personlig syns det er rart at et kamera sendes ut fra fabrikken med unaturlig fargeinnstilling. Jeg har i alle fall ikke fikla med den. Nå må jeg bare finne en billig blitz (for pæra til blitzen er selvfølgelig gått), sånn at jeg får tatt bilder med forskjellige innstillinger, og så sende til fremkalling for å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå