Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Har verdens kjedeligste etternavn, Gundersen, og tar gjerne i mot forslag til fine guttenavn som passer til det. Ikke alt for moderne, men ikke for traust heller....
Miztery Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 *flire* Tenkte akkurat det samme! Hva med Gunde? Neida, men de fleste norske navn passer jo godt til Gundersen! Mine barn (om jeg skulle være så heldig å få flere) blir hetende Larsen.. Ikke akkurat så spennende det heller, derfor prøver jeg å trumpe igjennom at mitt navn skal slåes sammen med det når vi gifter oss..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Solan er jo artig! Mon tro om det ville blitt godkjent...
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Ja, de fleste norske navn passer til Gundersen, men det skal lite til før det blir fryktelig kjedelig og traust.... Stakkars lille barnet blir født med en 60-årings navn. )
Gjest sug lut Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Ellers er jo Gunder et godt navn, Gunder Gundersen tok flere verdensmesterskap i kombinert og er opphavsmann til Gunder-metoden, altså at man starter langrennet som en slags jaktstart etter poengene fra hopp. Thorvald og Thorfinn er bra navn til en Gundersen. Men det er kanskje for norsknorsk? Leopold? Det er det litt stil over!
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Thorvald Gundersen het han, og var 90 da han ble født ) Men kanskje det blir litt mindre kjedelig med slike navn nå når alle har sånne fancy dobbelt fornavn-dobbelt etternavn navn. Klart Torfinn Gundersen skiller seg ut blant sine klassekamerater Leo Chrisander Figelstrand Bjølsen og Maximillian Lysander Hansen Olsen...
Gjest sug lut Skrevet 9. mars 2010 #8 Skrevet 9. mars 2010 Torfinn Gundersen er den eneste av dem jeg ville ansatt på navn alene
prebs Skrevet 9. mars 2010 #9 Skrevet 9. mars 2010 Sigbjørn Hjalmar Greger/s Gundersen - skikkelig stilig! Thorvald
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #12 Skrevet 9. mars 2010 Syns mange navn kan passe med etternavnet. Håvard Håkon Henrik Johan Edmund Edvin Runar Rune Roar Alfred Arthur Olav Peder Karsten Sigurd Sigvald Thomas Kjetil Hans Lasse Jonas Fritjof Karl Jarl Kenneth Robert Erling Otto Stein Arve Are Arild Oskar Olai Torstein Kunne ramset opp mange flere navn, men gidder ikke mer
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #13 Skrevet 9. mars 2010 Gregers har jeg faktisk tenkt litt på, men er redd det er litt for spesielt...? HI
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #16 Skrevet 9. mars 2010 Alfred Herbert Gudmund Gunnar Hilmar Jostein Sigbjørn Herbjørn Torbjørn Edvin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå