Gå til innhold

Noen som har positive erfaringer med en Nutrilettkur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger å komme i gang. 5 kilo ned, og tenkte å bytte ut all måltider bortsett fra middag, med Nutrilett en uke. Har det noe for seg?

Er det vanskelig å holde seg til dietten? Får man i seg det man trenger av næringsstoffer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarer deg selv om jeg ikke har gjennomført en hel kur.

Et vekttap på 5 kg på en uke høres litt voldsomt ut. Er det en kickstart du er ute etter, så funker det sikkert. Tror nok du skal få i deg alle næringsstoffer.

Men det politisk korrekte her er jo å anbefale deg å spise sunt, ofte og foreta en livstilsendring som går over tid, om ikke kan du gå like fort opp igjen etterpå osv..

Men så klart, jeg kunne sikkert gjort akkurat det samme. Jeg drikker ofte de smoothiene og synes de er gode til å være "slankedrikk". Barene er jo knallgode, men helt sunne er de jo ikke.

Suppene synes jeg ser sunne ut.

Skrevet

Jeg uttrykte meg litt utydelig der... Skal ned 5 kg totalt, ikke på en uke:-). Det er jo urealistisk:-)

Takk for svar!:-)

Skrevet

Jeg har selv vurdert nutrilett, men de jeg har snakket med sier at shaken smaker dritt. De anbefalte alle cambridge istedet, litt dyrere men mye bedre. Men personlig så aner jeg ikke hva jeg skal hive meg ut på:S

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...