eja Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Jeg er i dag 32+5, og synes jeg begynner å bli veldig tungpusta. Har merket det en stund når jeg har gått i trapper osv., men nå føles det tungt å puste selv når jeg sitter helt i ro. Er det fordi babyen begynner å bli så stor at lungene får mindre plass? Liker ikke denne følelsen, synes det er skikkelig ubehagelig, spesielt nå som jeg er alene hjemme. Nesten litt redd for å bli kvalt, for det føles nesten litt sånn... Prøver å ikke tenke på det, men klarer det ikke helt. Ah, plager...
ingebølla Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Det er helt normalt, babyen tar mye plass og nærmer seg når den er på sitt høyeste i magen (uke 35 tror jeg...). Det er jo klart at noe må flytte på seg for at den skal få plass.
Fifrildi Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Helt normalt! Lungene dine begynner å bli godt skvosjet sammen nå... Det blir visst bare verre inntil magen synker. I sted hang jeg opp en klesvask og pustet som etter en time på sats, og brukte mange minutter på å få tilbake pusten (det jeg altså får tilbake av den, lungene kjennes litt "små" ut for tiden kan du si) Ohohi! Det er moro å være gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå