Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 En liten undersøkelse her. Kan du svare ja eller nei? (Utdyp gjerne hvis du vil). Tror du på: Synske? Spåkoner? Flere liv? Gjenferd/spøkelser? Hjemsøkte hus? Ufoer? Verdens undergang 2012?
CMH Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Synske? Sånn der typ Lisa Williams, ja! Synes hun er kjempeflink.. Spåkoner? Nei Flere liv? Ja. Gjenferd/spøkelser? Ja Hjemsøkte hus? Ja Ufoer? Nei Verdens undergang 2012? Nei
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Synske? nja... Spåkoner?Nei Flere liv?jeg tror jeg skal til himelen, i den grad det er et liv. Gjenferd/spøkelser?nei Hjemsøkte hus?nei Ufoer?nei Verdens undergang 2012?nei
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Synske? - Ja, tror noen har en sjette sans. Spåkoner? - nei, det er for det meste humbug Flere liv? - nei, jeg har mer enn nok med dette Gjenferd/spøkelser? - nei, ikke før jeg møter et. Hjemsøkte hus? Nei Ufoer? - Ja, i den forstand at det helt klart finnes uidentifiserte flyvende objekter, altså ting noen har sett, men som vi ikke har funnet ut hva var. Verdens undergang 2012? - Nei
Gjest ->>- Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Det finnes selvsagt både uidentifiserte, flyvende objekter og folk som kaller seg spåkone, utover det - ingenting av det du nevner.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Synske? Nei Spåkoner? Nei Flere liv? Nei Gjenferd/spøkelser? Nei Hjemsøkte hus? Nei Ufoer? Usikker Verdens undergang 2012? Nei
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Flere liv? Himmelen, i likhet med 17:17 :-) Nei på de andre spørsmålene.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #8 Skrevet 9. mars 2010 Synske? ja Spåkoner? nei Flere liv? ja Gjenferd/spøkelser? nei Hjemsøkte hus? nei Ufoer? ja Verdens undergang 2012? ikke nødvendigvis i 2012, men vår sivilisasjon vil jo ikke leve evig. Dere som sier dere tror på Himmelen, hva er det dere tror, egentlig? Hva er Himmelen?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #9 Skrevet 9. mars 2010 Synske? -Noen, men litt skeptisk.. Spåkoner? -Skeptisk, men tror noen har evner utenom det vanlige.. Flere liv? -Nei. Gjenferd/spøkelser? -Ja.. Hjemsøkte hus? -Ja, spøkelsene må jo bo en plass.. Ufoer? Neh.. Verdens undergang 2012? -Kun på film..
Gjest Skrevet 9. mars 2010 #10 Skrevet 9. mars 2010 Synske? Nei Spåkoner? Nei Flere liv? Nja, det hadde vært fint. Og spesielt om man får ta med seg notatene fra sist... Gjenferd/spøkelser? Njaei... Hjemsøkte hus? Nei Ufoer? Uidentifiserte flyende objekter ; Ja. At det er romvesner i de; Nei-- Verdens undergang 2012? Nei.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #12 Skrevet 9. mars 2010 Synske? Ja, farmoren min bl.a. Hun vet når personer som står henne nær er alvorlig syke eller skal dø. Huff!!! Spåkoner? Finnes sikkert noen få seriøse, men de aller fleste er ikke. Flere liv? Jepp Gjenferd/spøkelser? Tja, nei, kanskje.. Hjemsøkte hus? Usikker på den og da .. Ufoer? Jeg tror det finnes inteliigent liv på andre planeter laaaaaangt unna. Men hvis de har overlevd sin egen teknologiske utvikling og ikke utslettet seg selv pga avanserte våpen eller forurensning, så vil de være på et høyere bevissthetsnivå enn oss. Ergo vil de ha mer grunn til å redde for oss, enn vi har for dem! Verdens undergang 2012? Nei
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #13 Skrevet 9. mars 2010 synske - ja, noen spåkoner - nei flere liv - lever her og nå, jeg gjenferd/spøkelser - tja hjemsøkte hus - tja ufoer - spørs verdens undergang 2012 - nei himmelen - en annen dimensjon og bevissthet tror jeg på etter dette livet
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #14 Skrevet 9. mars 2010 Synske? Ja.. Spåkoner? Nei.. Flere liv? Ja.. Gjenferd/spøkelser? Ja.. Hjemsøkte hus? Ja.. Ufoer? Nei.. Verdens undergang 2012? Nei..
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #15 Skrevet 9. mars 2010 Nei, tror ikke at jeg tror på noe av dette, jeg. Er det stusslig?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #16 Skrevet 9. mars 2010 Synske? Nei Spåkoner? Nei Flere liv? Nei Gjenferd/spøkelser? Nei Hjemsøkte hus? Nei Ufoer? Nei Verdens undergang 2012? Nei.
Lemonia Skrevet 9. mars 2010 #17 Skrevet 9. mars 2010 Synske: Ja. Spåkoner: Tja. Flere liv: Tja. Gjenferd/spøkelser: Ja. Hjemsøkte hus: Ja. Ufoer: Spørs hva du mener her. En UFO er jo teknisk sett ikke annet enn et uidentifiserbart flygende objekt, det er jo ikke noe å tro eller ikke tro på. Om jeg tror at vesener fra andre planeter har besøkt oss? Ja, helt klart. Jeg mener det er naivt å tro at vi er de eneste intelligente vesener i verdensrommet. Verdens undergang 2012: Nei.
Delirium Skrevet 9. mars 2010 #18 Skrevet 9. mars 2010 Jeg tror det er mer mellom himmel og jord enn hva vi har begrep om. Jeg tror noen mennesker er mer sensitive for det som er rundt dem av energier, og gjerne har en "connection" til dem som står en nær.. Jeg tror at verdensrommet er for stort til at vi er helt alene om å gi det liv, jeg håper vel mer enn jeg tror. Men om det jeg håper stemmer, så tror jeg ikke nødvendigvis det er livsformer som er mer avanserte enn bakterier (som i det store bildet er VELDIG avansert). Jeg tror verden kommer til å gå under, en gang...alt som har en begynnelse har en slutt. At det er to år til er for meg helt uralistisk. Men at verden som vi kjenner den har en mye bråere slutt en den faktiske verdens undergang er jeg helt og holdent sikker på.
Gjest Skrevet 9. mars 2010 #20 Skrevet 9. mars 2010 Synske? Jeg tror at noen mennesker er mer følsomme enn andre, men jeg tviler sterkt på at det handler om noe overnaturlig. Spåkoner? Ja, som investeringsobjekt. Flere liv? Nei Gjenferd/spøkelser? Kanskje i form av ormhull i tid-rom? Hjemsøkte hus? Nei Ufoer? Helt klart. Ikke-identiserte-objekter forekommer årlig, men jeg tviler på at det er romvesen i dem. Men jeg har god tro på at det finnes livsformer som trives andre steder i universet enn her på jorda. Verdens undergang 2012? Nei. Det er bare undergangen på Mayanes kalender. Ikke verre enn når vi blar om til et nytt år
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #22 Skrevet 10. mars 2010 Ang synske og spåkoner: Ja, jeg tror at det finnes folk der ute som har noe andre ikke har når det gjelder slike ting. De fleste som reklamerer er bare lureri, etter min mening, og de ødelegger for disse som faktisk har dette ekstra. Flere liv: Nei, det får jeg meg ikke til å tro på. Hadde vært kult om det gikk an da. Ang gjenferd/spøkelser og hjemsøkte hus så vet jeg faktisk ikke helt. Antar at det er byggemateriale som bråker og vind som lager kulde og bevegelse, men som jeg sier; vind er jo usynlig, men vi kjenner at den er der, så da kan det jo være mange andre usynlige ting rundt oss. At folk kan bruke maskiner for å oppdage gjenferd mener jeg er tull. Ufoer? Altså, ufo står jo for unidentified flying object, og de finnes det jo mange av. Men hvis det er snakk om betydningen her at det er flyvende tallerkner med romvesner i, så tror jeg ikke på det. Men med tanke på hvor stort univærset er så tror jeg på liv på andre planeter, og det kan jo hende at en av dem finner oss en gang, selv om jeg tror jorda har gått under før det skjer. Verdens undergang 2012? Nei, men jeg tror framtiden ser litt sort ut mtp hvordan vi mennesker behandler hverandre og planeten vår.
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #23 Skrevet 10. mars 2010 Jeg tror det finnes mennesker med synske "gaver", men de fleste som sier de er synske er falske pengegriske uærlige snyltere. Jeg tror det finnes mennesker med evnen til å spå, som har fått dette i "gave", men de fleste som sier de ser fremtiden er falske pengegriske uærlige snyltere. Jeg tror på 2 liv. Det vi har fått her på jorda, og det vi får i evigheten sammen med Gud. Jeg tror på gjenferd og spøkelser, åndsmakter og ånder av en verden vi mennesker ikke fatter med våre evner, fordi jeg har sett en god del selv. Hjemsøkte hus er hus som har spøkelser, gjenferd eller ånder vi ikke fatter hva er. Jeg har sett ting selv, og kan ikke la være å tro. Jeg tror ikke på ufoer med små grønne menn, men jeg tror det finnes liv der ute. Jeg tror ikke vi er de eneste i dette store verdensrommet. Nei, jeg tror ikke verden går under i 2012. Jeg tror på Jesus, som sa at dagen og timen er det ingen som vet. Dermed skjønner du også at jeg tror verden går under en gang. Men det er jeg ikke alene om. Enhver vitenskapsmann sier jo det samme. Men hvordan det skjer, det finnes det like mange teorier som det er vitenskapsmenn og tenkende individer som grubler. Jeg har bare tenkt å la det ligge i Herrens hender, men heller bruke energien til å ha olje i lampen min. Nok til at den ikke slukner når Jesus kommer tilbake. Alt i alt er det dette jeg tror på; Jeg tror på Gud Fader, den allmektige, himmelens og jordens skaper. Jeg tror på Jesus Kristus, Guds enbårne sønn, vår Herre, som ble unnfanget ved Den Hellige Ånd, født av jomfru Maria, pint under Pontius Pilatus, korsfestet, død og begravet, fór ned til dødsriket, stod opp fra de døde tredje dag, fór opp til himmelen, sitter ved Guds, den allmektige Faders høyre hånd, skal derfra komme igjen for å dømme levende og døde. Jeg tror på Den Hellige Ånd, en hellig, allmenn kirke, de helliges samfunn, syndenes forlatelse, legemets oppstandelse og det evige liv. Amen. Og nå skal jeg sove.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå