Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 aldri hørt om ? hvordan fant du ut det?
Pinguuu Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2010 Var på sjekk på sykehuset pga av meg selv og lågt blodtrykk. Der tok dei en UL, hørte tydelig at hjertet ikke dunket jevnt. Høres ut som hjertet tar en pause. Det som er så merkelig er at det har dunket normalt før og på den ordinære UL. Både jordmor og lege hørte det i dag og igår. Skal til spesialist om en uke... Noen andre som har det likt?
Maya:-) Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Hmmm, så rart at du må vente en uke. Jeg fikk vite av jordmor i forrige svangerskap at hjerterytmen til babyen var for lav, men det kunne godt være hennes utstyr som var gammelt og at ingen ting var i veien med baby, men ble sendt videre til sykehuset for sikkerhetsskyld med en gang og fikk videre henvisning fra Bærum sykehus til Rikshospitalet samme dag. Men det kommer kanskje litt an på hvor du bor i landet, nå er jeg så heldig at jeg bor ganske nære Riskhospitalet så jeg fikk hastetime på dagen. Det å få beskjed om at noe kan være galt med babyen er så tungt å få vite som kommende foreldre at det bør absolutt prioriteres, en uke kan virke uendelig lenge. Noen ganger uroer man seg og får beskjed om at det er noe galt mens andre ganger uroer man seg uten grunn og begge deler føles like ille mens det står på. Jeg har vært der i begge tilfeller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå