mamma`n til go`jenta♥+baby!<3 Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 hei! lurer på om det er flere som får veldig vondt når de nyser? -nederst i magen? er 14 uker på vei,og jeg har ei datter fra før,men husker ikke helt hvordan det var når jeg gikk med henne.. er dette normalt? *flau* er litt mer krampelignende smerte.. takker for svar på forhånd =)
minion Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 ÅÅH JAA!!! Jeg får utrolig vondt! Det var så rart at jeg så dette nå, nøs nettopp liksom.. prøver å unngå å nyse så ofte som mulig, men det er ikke alltid så lett.. ?
*Jej* Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Ja, jeg hadde også det! Nå er jeg i uke 20 og ikke vondt å nyse nå lenger. Aner ikke hvorfor det er sånn!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Ja, det er vondt! Særlig nederst på sidene i magen, sikkert ligamentbåndene. Må liksom kröke meg sammen hver gang det kommer en nys, og det hjelper litt. Her nyses det MYE også pga allergi...
thinkerbelle Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 JA! Godt å høre at det ikke bare er meg! Er i uke 23 og får fortsatt vondt når jeg nyser, men hell i uhell har jeg blitt så vant til å det at jeg husker å bøye meg frem for å unngå at det strekker seg. Eller hva nå enn som skjer der inne. Ikke godt hvertfall!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå