Gå til innhold

vondt å nyse?


mamma`n til go`jenta♥+baby!<3

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! lurer på om det er flere som får veldig vondt når de nyser?

-nederst i magen?

er 14 uker på vei,og jeg har ei datter fra før,men husker ikke helt hvordan det var når jeg gikk med henne..

er dette normalt? *flau* :)

er litt mer krampelignende smerte..

takker for svar på forhånd =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ÅÅH JAA!!! Jeg får utrolig vondt! Det var så rart at jeg så dette nå, nøs nettopp liksom.. prøver å unngå å nyse så ofte som mulig, men det er ikke alltid så lett.. ?

Skrevet

Ja, jeg hadde også det! Nå er jeg i uke 20 og ikke vondt å nyse nå lenger. Aner ikke hvorfor det er sånn!

Skrevet

Ja, det er vondt! Særlig nederst på sidene i magen, sikkert ligamentbåndene. Må liksom kröke meg sammen hver gang det kommer en nys, og det hjelper litt. Her nyses det MYE også pga allergi...

Skrevet

JA! Godt å høre at det ikke bare er meg! Er i uke 23 og får fortsatt vondt når jeg nyser, men hell i uhell har jeg blitt så vant til å det at jeg husker å bøye meg frem for å unngå at det strekker seg. Eller hva nå enn som skjer der inne. Ikke godt hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...