Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Skulle låne tlf til min samboer å ringe min søster. Da så jeg at han hadde lagret et nr med navn sms jente. Stussa litt på det og spurte han. Da sa han først at han ikke husket. Så spurte jeg igjen senere og sa at jeg ikke trodde på at han ikke husket. Så han ikke ville svare men sa til slutt at han hadde fått en sms av en jente før jul. Han visste ikke på første sms hvem hun var derfor lagret han nr på sms jente. Spurte hva hun skrev. da sa han at hun spurte om de skulle ta en pils og han sa at han høflig avslo. Syns ikke dette var noe gøy. Skal jeg bare la det ligge? tror dere han snakker sant? Han sa det var en jente han datet for lenge siden som han ikke hadde sett på flere år som plutselig sendte en melding og ville treffes. Ble litt lei meg jeg...ikke noe gøy
Anonym bruker Skrevet 18. mars 2010 #2 Skrevet 18. mars 2010 Det er et sikkert tegn på utroskap hvis han altid legger mobiltelefonen med skjermen ned i bordet, eller aldri mer går fra den. Hvis du er usikker, sjekk mobilen oftere. Hvis du får tilgang. Men det er en hake ved dette prosjektet. Du kan komme deg til å føle deg ganske råtten vhsi du har mistillit til han og det viser seg å ikke stemme. Altså at han snakket sant fra begynnelsen. Et forhold uten tillit er vanskelig å pleie...
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #3 Skrevet 21. mars 2010 Takkfor svar. tror ikke jeg kommer til å se på tlf igjen. Han slenger den fra seg overalt så tror egentlig ikke det var en big deal. kommer sikkert til å ta en stikkprøve om et par mnd kanskje he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå