:) ! Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Jeg har vært på ultralyd i dag! Der fikk vi se en helt frisk baby, som var veldig aktiv Det var en liten gutt Vi er så stolte og glad! Måtte bare fortelle det Jeg hadde morkake som lå langt ned, må derfor må en ultralyd til ca i uke 32. Noen som har noe erfaring med dette ??
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Gratulerer så masse! Ingenting er bedre enn når alt står bra til med den lille o g at en får se kjønnet som bonus! Klem fra meg som også venter gutt!
minion Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Gratulerer! :-) Det er nok et innlegg om dette her inne..
Zeke Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Gratulerer så masse, tenk at det er en liten gutt inni der, så fantastisk.
Bellbaby Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Gratulerer så masse! Venter også en gutt til, har en sjarmør på 2 år fra før :-) Jeg fikk samme beskjed som deg mht. morkaka, og skal tilbake i april - når jeg er i uke 32. Jeg startet et innlegg med det her inne tidligere, der noen hadde erfart det samme. Som oftest flytter det visst på seg :-) Jeg krysser fingrene for det, hadde en fin opplevelse ved vanlig fødsel sist og ønsker ikke keisersnitt. Men må jeg så må jeg.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå