Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Og dagen før sambo kommer hjem! Ånei ånei ånei! Skylder egentlig på han idioten som absolut skulle presse bilen sin helt oppi siden så jeg måtte kjappe meg og dermed greie å bulke i en forbanna stolpe!!!!!!!!!! Så mye for den ryggesensoren gitt! Helvete! Lurer på om jeg skal si til samboer at bilen var sånn når jeg kom ut.. kan jo være hvem som helst som kan ha kjørt inn i den sånn egentlig når den har stått parkert hele dagen.. Hva ville dere ha gjort?? sagt at du gjorde det eller skyldt på en eller annen tilfeldig som bare stakk av? Usj! Første gang jeg har skadet en bil, og det måtte jo seff bli nå som det er et halvt år siden vi kjøpte ny! ¤%¤
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Du bør ikke lyve til samboeren din hvertfall. Jeg ville fortalt det. Kjip situasjon, såklart! Uavnhengig av om den hadde vært sånn eller ei, så må dere jo like fullt betale dette.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 vær kvinne nok til å innrlmme dine feil nå! Jeg klarte selv i forrige uke å bulke ene bilen vår. Den stod i gir i garasjen, og jeg er ikke vant med dette da jeg aldri setter den i gir når jeg parkerer, men sambo gjør det, og han hadde brukt den sist. Vel, jeg lener meg som regel bare inn i bilen og setter igang den for å få den varm før jeg skal ut med ungen... Vel, denne gangen stod den jo i gir, og dermed hoppet bilen rett inn i en haug med hjul som stod stablet:p Jeg sa med en gang ifra til gubben, og han ble litt oppgitt, men han forstod da helt klart at det var et UHELL, og det kan skje den beste. Dere må jo fikse skaden uansett, og begynner du å lyve om at var noen andre, kasnkje han vil anmelde osv, og hvordan skal det gå når det er DU som har gjort det??
It's all about me Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Slik er hendelig og hadde ikke giddet å lyve om det. Bil er en forbruksvare, en dyr en, men alikevel ikke noe å stress om.
Gjest Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Kjedelig, men det viktigste er jo at det gikk bra med deg og evt barn i bilen, og å ikke lyve om det til din nærmeste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå