Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 låser inne tre unger på 6, 5 og 2, mens de sover. Foreldrene tasser rundt ute en times tid. Helt ubekymret. Rimelig sjokkerende hva?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 "Rimelig sjokkerende hva?" Nei, egentlig ikke
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Hva om det feks. begynner å brenne eller noe?? Men hvorfor gjør de det? Og hva tasser rundt??
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Folk gjør så mye rart at jeg kan ikke si at dette var spesielt sjokkerende 15:52
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #8 Skrevet 9. mars 2010 Jeg mener gå en tur, langt utenfor rekkevidde.
Gjest ->>- Skrevet 9. mars 2010 #9 Skrevet 9. mars 2010 I så fall er vel det mest sjokkerende at - som åpenbart forstår hvor spesielt dette er - ikke har gjort noe med det.
Gjest Skrevet 9. mars 2010 #10 Skrevet 9. mars 2010 Ho ho, med tanke paa hva mine smaa kan finne paa naar vi snur ryggen til hadde jeg aldri turt det Men kanskje de har saerdeles tiltaksloese unger som aldri finner paa noe "kreativt"?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #11 Skrevet 9. mars 2010 Hvorfor i all verden gjøre noe? For det første så skjer det så mye, mye verre ting her, som heller ikke blir gjort noe med. (Unger i Norge har det ekstremt godt i den store sammenheng). Og for det andre så er jeg ikke så dum at jeg på retthaversk norsk vis lager bråk for en familie som allerede sliter med nok, uten at det vil føre til noe som helst bedring. Det eneste jeg ville kunne oppnå er at min egen familie utsettes for fare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå