Sunnisol Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Og hvorfor valgte dere akkurat denne? Jeg vurderer en med stor bag, noen forslag?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Jeg har akkurat hentet min Emmaljunga mondial duo i creme leatherette med matchende stelleveske og en quatrolift i tillegg. Kjøpte vogna fordi: nr 1. lekker å se på nr 2. stor god bag som holder hele vinteren m pose nr 3 veldig god å trille (enklere enn edgen) Kjøpte og den tilleggsbagen også pga vogna er litt tung så greit å ta inn babyen i bagen uten at barnet våkner. I tillegg liker små barn å ha det trangt den første tiden. Den kan og brukes som kjørepose sommer/vinter, som madrass, og til å legge oppi senga som er så stor i begynnelsen. Ble dyrt, men vet at den holder seg høyt i pris så vil få mye igjen for den. Lykke til i vognvalget!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Tako city voyager. Kjempe tøff og kompakt vogn med god plass. sjekk den på www.babydreams.no
ღMadame_mim ღ Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Jeg ønsket en vogn som var: - lun - romslig - robust og stødig - hadde gode hjul, måtte være 4. - fin å se på - ikke helt ekstremt dyr - kombivogn og ikke duo Jeg sto lenge mellom Simo kombi og Brio kombi. Etter masse vurdering frem og tilbake endte jeg opp med Brio kombi. jeg synes disse to vognene var veldig like og begge var veldig gode å trille og kjempefin i fjæringen. Det er ganske viktig for meg fordi jeg bor på landet og mye av turene blir på grusveier. Til slutt ble det prisen som avgjorde saken, Brioen fikk jeg for 3500kr i sverige :-)
Sillia Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 Vi skal ha en Simo Kombi -03 modell. Samme vogna som vi brukte forrige gang :-) Den har romslig bag og er generelt en grei vogn selv 7 år etter. Solgte den til venner, men nå får vi kjøpe den tilbake!
M ♥ ♂-2010 Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Vi skal ha Emmaljunga Smart duo Combi. Den er liten men stor! (Større bag enn Citybagen, men vognen er mye nettere enn City Crossen!)
Nickey Mouse Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Teutonia Mistral. Lett vogn (viktig for meg i forhold til ut og inn av bilen, sliter med hofter) God å trille Skifte kjøreretning Slipper å kjøpe ny vogn når vi skal over på sportsvogn (syntes mange kombi-/duovogner ikke funker som sportsvogn)
mamma og my Skrevet 10. mars 2010 #8 Skrevet 10. mars 2010 Emmaljunga Duo Edge. Vi hadde den til eldstemann, og veldig fornøyd. Vi ville ha en god turvogn, og den er veldig god å trille på tur. Stor og fin bag, valgfri kjøreretning og generelt god kvalitet på alle deler.
♥Koseklumpen-3 barnsmor♥ Skrevet 10. mars 2010 #9 Skrevet 10. mars 2010 Vi skal bruke de vi brukte sist i 08/09; en Brio Sing og en Carena double swing søskenvogn. Bruker Brioen til handleturer og steder hvor jeg trenger at den minste skal sove o.l. Søskenvognen blir mest brukt siden jeg er hjemme med to små og den tredje skal i barnehage hver dag. Bruker søskenvognen av praktiske hensyn og siden nr.2 er bare 1,5 år nå som nr.3 kommer må jeg ha vogn til begge for å komme meg rundt. Carenaen er romslig med smal nok til å komme seg lett frem gjennom inn/utganger, på bussen (hvis jeg er nødt til å ta den), har hardbag til babyen som er vendt mot meg, har romslige handlekurver, avdelt håndtak slik at det er lett å henge fast en stelleveske og er lett å trille. Brioen er veldig lett å trille og er superenkel å få inn og ut av bil. Jeg hadde Emmaljunga smart duovogn i 2006 til nr 1 og den var mye tyngre å få med seg rundt og i bil o.l
petite fleur Skrevet 10. mars 2010 #10 Skrevet 10. mars 2010 Jeg skal mest sannsynlig kjøpe Emmaljunga Nitro City, fordi den har to svingbare forhjul fremme. Etter å ha prøvd svingbare forhjul (har en trehjuling med det til eldstemann) kan jeg bare ikke gå tilbake til 4 låste hjul. Hadde en Simo som holdt på å drive meg fra vettet. I tillegge kan jeg bruke vogna så lenge ungen trenger vogn, bag eller sportsdel klikkes lett på, og den er kjempefin å se på
Gjøkeredet③ Skrevet 10. mars 2010 #11 Skrevet 10. mars 2010 Jeg har Simo Kombi (elsker den). Bruker den hver eneste dag! Også har jeg en Bugaboo Bee (elsker den også) som ligger i bilen for de litt mindre turene til butikken og byen osv. Også har jeg nettopp investert i en Mountain Buggy søskenvogn. Føler jeg er godt rustet for nestemann som kommer om 6 uker ;o)
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 11. mars 2010 #12 Skrevet 11. mars 2010 Vi skal ha Simo kombi.. Hadde det til storebror også.. Elsker den vogna! Synes den er fin og en drøm å trille!
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 11. mars 2010 #13 Skrevet 11. mars 2010 Emmaljunga City Cross Liten og lett Og rett og slett den alle fineste, syns jeg.
Ungmammamia Skrevet 11. mars 2010 #14 Skrevet 11. mars 2010 Emmaljunga Nitro City, ELSKER de to svingbare hjulene forran:) Lett, liten og fantastisk å trille!
Yo&La+spire Skrevet 11. mars 2010 #15 Skrevet 11. mars 2010 Skal ikke ha vogn:) Vi tar mye buss, bor i byen og eg synes det bare er stress og slit med vogn;)
Super-Langbein Skrevet 12. mars 2010 #16 Skrevet 12. mars 2010 Det blir enten en brun Brio Happy Mixed eller Emmaljunga CC. Brioen virker enklere og stiligere enn CC, som på sin side igjen virker mere lun og polstret, dog dyrere. Har nettopp solgt TFKèn til førstemann. Den var en super vogn, men nå bor vi ikke i byen lengre og bilen er større, samt at vi ble litt leie av glidelåsene. Pluss at vi vil ha barnet mot oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå