Gå til innhold

foreldreansvar...noen som vet?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flyttet fra hverandre før barnet ble født, bf var med på fødsel og skrev under på farskap. Men hvor får jeg vite om vi har delt foreldreansvar ?

hvor skal jeg henvende meg?

 

på forhånd takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folkeregisteret...

 

Så sant dere ikke skev under på at dere skal ha delt på farskapspapirene, har du det alene...

 

Om ikke de har dummet seg ut da, slik de gjorde i mitt tillfelle...

Skrevet

han skrev under på no vet jeg.... jeg gjorde ikke... det var ks. så jeg var liksom ikke våken før etter noen timer.

det har vært litt turbulent, så mitt problem er at vi hadde samme adresse i folkeregister da barnet ble født...jeg hadde ikke fått ordnet flyttemeld osv... har vel 'driti på draget' jeg da?

Skrevet

Går ann å sende en mld til skatteetaten og forklare problemet så kan de hjelpe deg å ordne opp i dette.

 

Dersom du får barnefar til også å signere på at dere ikke bodde sammen under fødsel så tror jeg dette vil gå greit.

Burde iallefall være et forsøk verdt:)

Skrevet

Man får automatisk delt foreldreansvar...

Det er veldig få i norges land som ikke har det...

Delt foreldrerett er noe annet.....

Skrevet

hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar.

Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)

Skrevet

hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar.

Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)

Skrevet

hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar.

Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)

Skrevet

hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar.

Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)

Skrevet

hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar.

Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)

Skrevet

hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar.

Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)

Skrevet

hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar.

Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)

Skrevet

hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar.

Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)

Skrevet

hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar.

Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)

Skrevet

hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar.

Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)

Skrevet

hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar.

Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)

Skrevet

hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar.

Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)

Skrevet

hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar.

Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)

Skrevet

hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar.

Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)

Skrevet

hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar.

Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)

Skrevet

hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar.

Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)

Skrevet

Jeg har foreldreansvaret alene,hos meg var det familievernkontoret og krisesenteret som anbefalte meg det.

For meg er dette et viktig papir som beskytter jenta mi i forhold til pass og tidligere kidnappingstrusler.

  • 2 uker senere...
Skrevet

omvent.

Du får automatisk foreldrerett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...