Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Vi flyttet fra hverandre før barnet ble født, bf var med på fødsel og skrev under på farskap. Men hvor får jeg vite om vi har delt foreldreansvar ? hvor skal jeg henvende meg? på forhånd takk
Gjest Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Folkeregisteret... Så sant dere ikke skev under på at dere skal ha delt på farskapspapirene, har du det alene... Om ikke de har dummet seg ut da, slik de gjorde i mitt tillfelle...
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 han skrev under på no vet jeg.... jeg gjorde ikke... det var ks. så jeg var liksom ikke våken før etter noen timer. det har vært litt turbulent, så mitt problem er at vi hadde samme adresse i folkeregister da barnet ble født...jeg hadde ikke fått ordnet flyttemeld osv... har vel 'driti på draget' jeg da?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Går ann å sende en mld til skatteetaten og forklare problemet så kan de hjelpe deg å ordne opp i dette. Dersom du får barnefar til også å signere på at dere ikke bodde sammen under fødsel så tror jeg dette vil gå greit. Burde iallefall være et forsøk verdt:)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 Man får automatisk delt foreldreansvar... Det er veldig få i norges land som ikke har det... Delt foreldrerett er noe annet.....
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar. Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #7 Skrevet 10. mars 2010 hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar. Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #8 Skrevet 10. mars 2010 hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar. Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #9 Skrevet 10. mars 2010 hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar. Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #10 Skrevet 10. mars 2010 hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar. Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #11 Skrevet 10. mars 2010 hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar. Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #12 Skrevet 10. mars 2010 hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar. Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #13 Skrevet 10. mars 2010 hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar. Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #14 Skrevet 10. mars 2010 hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar. Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #15 Skrevet 10. mars 2010 hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar. Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #16 Skrevet 10. mars 2010 hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar. Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #17 Skrevet 10. mars 2010 hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar. Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #18 Skrevet 10. mars 2010 hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar. Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #19 Skrevet 10. mars 2010 hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar. Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #20 Skrevet 10. mars 2010 hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar. Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)
Anonym bruker Skrevet 10. mars 2010 #21 Skrevet 10. mars 2010 hvis dere ikke hadde samme folkeregistrerte adresse så¨får dere ikke automatisk delt foreldreansvar. Dere har nok ikke delt, vil tippe du har fullt. Fordi DU må ha haket av en boks og signert for at det skal være delt (siden dere ikke bodde på samme sted) er forresten samme skjema som farskap (var iallfall det i 06)
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #22 Skrevet 14. mars 2010 Jeg har foreldreansvaret alene,hos meg var det familievernkontoret og krisesenteret som anbefalte meg det. For meg er dette et viktig papir som beskytter jenta mi i forhold til pass og tidligere kidnappingstrusler.
Anonym bruker Skrevet 27. mars 2010 #23 Skrevet 27. mars 2010 omvent. Du får automatisk foreldrerett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå