Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Noen som jeg kan sende mail til, som spår mer i dybden enn det her inne?
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Jeg kan gjerne spå deg for en 1000- lapp. Gjerne forskudd... Herregud...
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Da byr jeg 900,- Da blir du spådd i både jomfrukort, blåkort og stjernekort. Samt så får du en ekstra spådom gratis hvis du kjøper en oppgradert pakke til 1500,- I den pakken bruker jeg 4 timer på å spå deg skikkelig over chaten på facebook, samt at jeg ber for deg hver kveld i en uke. Billig billig billig, og jeg er 100% seriøs. En liten forsmak på mine utrolig evner: Du er jente. Du vil ha barn Du får ny jobb engang i fremtiden. Og minst en gang har du hatt sex med en mann.
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #5 Skrevet 9. mars 2010 HAHAHAHAH Jeg ville ha slått til på tilbudet til 16:01... Ja... Seriøst altså...
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 Hvis du legger inne et par oppdiktede anbefalinger på meg, at jeg har spådd deg før med såååå stort hell, skal du få en speialpris. Kommer da på kun 888,- for grunnpakka og 1489,- for den oppgardert pakka. Samt at jeg ber for deg en kveld ekstra. Hilsen den anonyme mesterspåeren 16:01
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Herregud,har dere så lite å finne på??Ikke rart det blir krig i verden ,når folk ska lage kvalme og bråk av det minste ting.. Ta heller å løp deg en tur, en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tur.Så slipper du å kjede deg..S
Anonym bruker Skrevet 9. mars 2010 #9 Skrevet 9. mars 2010 Du liker å løpe, jeg liker å spå. Så da løper du og jeg blir her og spår blåste dibbere som vil sponse ferien min til sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå