Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 bladde meg bakerst til siste side her. Og der var ett innlegg fra deg:)) Tråden heter "positiv tone". Ser du har vært med fra starten her inne Blond og gjort masse for å holde en positiv tone her inne, og lager nye tråder. Kjempebra!!! Veldig kjekt å komme inn her å se at du har vært her:)))))))))))))
blond Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Takk for det, blir litt skremt av de store bokstavene (det oppfattes som skriking), men alltid hyggelig med tilbakemeldinger. I dag har det nesten bare vært oss to på, er litt moro når man snakker med noen her inne og ikke bare lager innlegg som blir svart på etter noen timer. Ser at klokken nærmer seg middagstider, så det nærmer seg at jeg må logge av. Er jammen godt at vi holder liv i bam, selv om det kan gå tid mellom hver gang det rykker inn med mange innlegg. I løpet av kvelden kommer det sikkert flere innom.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 9. mars 2010 Var ikke meningen at de skulle oppfattes som skriking i det hele tatt hehe.. Bare ble sånn.. Heller oppfatt de som roping da.. Jeg ropte på deg hehe.. Blooonnddd:))) Var jo som du sier bare du og meg her.. Ja bam må holdes liv i. Nå nærmer det seg middagstider her også, har ikke bestemt meg hva jeg skal lage. Så må på frysa å se..
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 ja, og dere to, er helr klart, gode gamle travere, her inne.... )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 9. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 9. mars 2010 Jeg har ikke vært med så lenge jeg da.. Jeg og mange andre startet her i sommeren 2008, og har vært trofaste her siden da..
blond Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Blooonnddd:))) ... den var søt, da! Altså det med skriking har jeg lært etterhvert at uttrykkes ved å bare bruke store bokstaver når man skriver på nett. ;-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. mars 2010 Ja der ser du.. Det har ikke jeg fått med meg.. neste gang skal jeg hviske det til deg:)))) ps....hvordan hvisker man på nett??? *ler* av meg selv..
blond Skrevet 10. mars 2010 #8 Skrevet 10. mars 2010 Dessverre er det ikke mulig her siden man ikke kan regulere skriftstørrelsen. Hvisking uttrykkes ved små bokstaver. Vi får snakke klart og tydelig..
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 10. mars 2010 Helt bra:) Det er nok det beste, bare å snakke helt vanlig hihi.. Jeg kan ikke så mye om alle slike forkortelser og slike data språk.. Snapper jo opp litt da og litt da.. Men :O:=O:P greiene kan jeg ikke helt hva som betyr hva.. Og BTW lærte jeg meg akkurat, samme med "vi eg på "g" igjen".. Det betyr visst at vi er på gang igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå