Gå til innhold

Hjelp!!! (Bruk av angel sound )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte meg så klart angel sound idag, og måtte selvsagt prøve den med en gagn. Min hjertelyd fant jeg med en gang, men lå et kvarter, og fant fortsatt ikke jenta i magen sin :((((

Har jeg gjort noe feil, eller er det grunn til å bekymre seg???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du brukt mye olje eller noe fuktig på huden? Det hjelper ofte. Det er ikke alltid man finner med engang. Prøv igjen senere i kveld. Tror neppe det er noe å bekymre seg for, finner ungen min annenhver gang nesten! =p

Skrevet

Jeg kjøpte meg, men fant ikke hjertelyden før noen dager etterpå.. Fant ut at jeg hadde glemt kontaktgele, og at jeg lette litt for langt opp:) Han lå jo virkelig helt der nede:):) Det er nok ikke noe farlig, og hun dukker nok opp ganske snart!

Skrevet

sniker meg inn her fra 1 trimester, kommer inn til dere imorgen!! :D:D jeg fant den heller ikke, men har funnet ut at vis jeg ligger strekk ut så finner jeg den me en gang, leter ganske langt nede, på midten ca! LYKKE TIL!

Skrevet

Takk for svar alle sammen :)) Brukte gele på, men skal prøve igjen ikveld. Skal spise litt saftis først, for da pleier hun bli vill inni der :) hihi

Skrevet

HURRA! Den funker jo som bare det!!! :) Fant den i går kveld, og det var kjempemoro! Hørtes ut som noen som hoppet hoppetau, eller en hest som gallopperte :) Hihi!

Tusen takk damer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...