Nikki 75 Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Jordmor til den fødende kvinnen: Har slimproppen gått? Kvinnen: Nei, han er bare ute og henter seg kaffe...
Samanta Fox Skrevet 9. mars 2010 #4 Skrevet 9. mars 2010 Nå måtte jeg flire høyt og sende vitsen til samboeren :-)
swirly Skrevet 9. mars 2010 #6 Skrevet 9. mars 2010 hihi, leste dette på veggen hos jordmora: "Jeg vil ikke! Ta det tilbake! Hører du! IVAR!! Jeg vil IKKE!! hørt fra kvinne med 6 cm åpning."
Sol Skippertaksdronning Skrevet 9. mars 2010 #7 Skrevet 9. mars 2010 Det er hentet fra boka "hva føder De nå?" av Ragde og Ragde. Den er kjempemorsom!
Hartotullerogventergutt Skrevet 12. mars 2010 #8 Skrevet 12. mars 2010 He he he:) Kjenner ei som hadde med mannen på kontroll. Han ble temmelig hvit i hodet og fortvila da han hørte jordmor si at hodet på babyen ikke hadde festa seg....... Og kona ble rimelig flau.....
Wera72 Skrevet 12. mars 2010 #9 Skrevet 12. mars 2010 Sønnen min på ni år sa høyt og tydelig og i fullt alvor at han gleder seg til babyen kommer sånn at jeg får hjernen min tilbake. Nå var det tydelig at han mente den var delt i to og at jeg hadde gitt den ene halvdelen min til baby. Er ikke så rart egentlig ettersom jeg har vært forferdelig distre og kan finne på å spørre om det samme tre ganger i løpet av 10 minutter. Klarer bare ikke huske om jeg har fått svar på spørsmålene mine eller ikke. Guttene blir rimelig oppgitte til tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå