Gå til innhold

Hvis du ble gjenkjent her av en annen bruker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... ville du foretrekke at vedkommende sa ifra til deg?

Hvordan ville du ønsket å få beskjed?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg ville ønsket de sa fra, enten det eller holdt det helt for seg selv. Har hun tenkt å si det til alle vennene sine kunne jeg også fått vite det liksom..

Sagt det til meg en gang hun traff meg eller kom på det..

Er ei her inne som vet hvem jeg er.. Jeg skjønte det ut av en tråd hvem hun var, og spurte om det var henne.

Skrevet

Dersom jeg hadde kjent igjen en her inne ville jeg ha sagt i fra.

Jeg ville sagt i fra siden det er opp til den eventuelle personen selv å bestemme sin "anonymitet".

Har vært borti brukere som har skiftet nick fordi de har blitt gjenkjent, og ja, jeg ville likt å få vite det dersom noen gjenkjent hvem jeg er i den virkelige verden, selv om jeg personlig mest sannsynlig bare hadde syns det var hyggelig ;-)

Skrevet

Jeg ville sagt fra til personen selv privat.

Skrevet

Jeg ville sagt ifra privat til den personen, samt foretrukket at jeg ble fortalt privat også - hvis noen gjenkjenner meg!

Skrevet

Jeg hadde syns det var greit at de sa ifra. Er meg selv her som i virkeligheten, men ville at de skulle sagt ifra! Men at det ble fortalt privat.

Skrevet

Ville vel ha ønsket at man fortalte det :))

Skrevet

Ville gjerne visst det, via PM helst.

Og ville gitt beskjed hvis jeg kjente igjen noen. Har kjent igjen ei paa DiB en gang og gav da beskjed om at jeg viste hvem hun var.

Skrevet

Når dere sier at dere ville fortalt det privat, mener dere øye til øye? Er det i tilfelle fordi dere ikke ville avsløre deres nick?

Dette er en viktig tråd fordi man kan bla seg tilbake hvis man kommer i den situasjonen at man gjenkjenner brukere og vite hva denne ønsker.

Jeg er enda litt usikker på hva jeg selv vil, men tror nok at jeg ville foretrekke pm. Det er uakseptabelt å oute andre brukere.

Skrevet

oute???

Jeg hadde sagt fra personlig ansikt til ansikt eller pm. Det er alt etter hvem det var og hvordan og hvor godt jeg kjente denne personen. Jeg hadde ikke avslørt hvem jeg var sånn uten videre hvis det er bare en jeg kjenner/vet hvem er, hvis jeg ikke hadde stolt på den. Men de fleste hadde jeg nok sagt hvem jeg var til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...