Gjest Skrevet 9. mars 2010 #1 Skrevet 9. mars 2010 Heia. Lager en ny tråd ,for de som vil bli spådd. Husk at dere skriver deres fødselsdato og et spørsmål..Så ska jeg svare så fort jeg kan.. Ikke send meg mld på innboksen da den alltid er full,men send mail eller her ..Min mail er ; [email protected] Ha en fin dag videre
Gjest Skrevet 9. mars 2010 #2 Skrevet 9. mars 2010 Født 04.07.1984 Jeg lurer på om du ser hvordan det blir jobbmessig for meg i nærmeste fremtid? Kommer jeg til å få flere barn i fremtiden?
første i magen- Høygravid! Skrevet 9. mars 2010 #3 Skrevet 9. mars 2010 Fødselsdato 27.03 1982 kommer ekteskapet mitt til å bli et langt og lykkeli et?
Jippiajajee Skrevet 10. mars 2010 #4 Skrevet 10. mars 2010 Fødselsdato 07.09.80 Hvordan ser fremtiden ut mht jobb? Hvor mange barn vil jeg få? Takk:)
ღ sommerspire ღ Skrevet 10. mars 2010 #5 Skrevet 10. mars 2010 hei:) 13.02.82 Jeg er veldig åpen for sånt så prøv på meg da:) Lurer på når jeg føder i forhold til termin og om jeg får svangerskapsforgiftning igjen. Takker:)
ftone Skrevet 10. mars 2010 #6 Skrevet 10. mars 2010 Hei. Er veldig spent på om og når jeg blir gravid igjen etter en SA i januar. Født 170572. Ha en fin dag du også:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå