Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia.

Lager en ny tråd ,for de som vil bli spådd. Husk at dere skriver deres fødselsdato og et spørsmål..Så ska jeg svare så fort jeg kan.. Ikke send meg mld på innboksen da den alltid er full,men send mail eller her ..Min mail er ; [email protected]

 

Ha en fin dag videre ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Født 04.07.1984

 

Jeg lurer på om du ser hvordan det blir jobbmessig for meg i nærmeste fremtid?

 

Kommer jeg til å få flere barn i fremtiden?

 

 

Skrevet

Fødselsdato 27.03 1982

 

kommer ekteskapet mitt til å bli et langt og lykkeli et?

Skrevet

Fødselsdato 07.09.80

 

Hvordan ser fremtiden ut mht jobb?

Hvor mange barn vil jeg få?

 

Takk:)

Skrevet

hei:)

 

13.02.82

 

Jeg er veldig åpen for sånt så prøv på meg da:)

 

Lurer på når jeg føder i forhold til termin og om jeg får svangerskapsforgiftning igjen.

 

Takker:):)

Skrevet

Hei.

Er veldig spent på om og når jeg blir gravid igjen etter en SA i januar.

Født 170572.

 

Ha en fin dag du også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...